توزیع ۷۰ درصد سهمیه میوه تنظیم بازار عید استان در مشهد

خبرگزاری شبستان:مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: ۳۰۰۰ تن پرتقال و ۱۵۰۰ تن سیب در استان خراسان رضوی آماده توزیع جهت تنظیم بازار میوه نوروز است که ۷۰ درصد آن در مشهد توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، ابوالفضل عباسپور مدیر جهاد کشاورزی مشهد در نشست خبری پیرامون تنظیم بازار میوه نوروز گفت: عملیات خرید سیب و پرتقال مورد نیاز مشهد همزمان با کل کشور از آبان ماه آغاز شده و در ۴۰ سردخانه استان ذخیره شده است.

 

وی افزود: ۳۰۰۰ تن پرتقال و ۱۵۰۰ تن سیب در استان خراسان رضوی آماده توزیع است که ۷۰ درصد آن مطابق روال سالهای قبل و همزمان با اعلام کشوری در مشهد توزیع می شود.

 

عباسپور با اشاره به اینکه قیمت میوه‌های تنظیم بازار بر اساس برآورد کارشناسی و زیر قیمت میدان بار تا حداکثر ۴۸ ساعت قبل از شروع توزیع اعلام می‌شود خاطرنشان کرد: ۶۰ مرکز ثابت و ۲۰ مرکز سیار در مشهد آماده اند تا میوه مناسب و مورد نیاز مردم را در تعطیلات نوروز توزیع کنند.

 

وی اظهار کرد: در سال گذشته ۱۵۰۰ تن پرتقال و ۱۷۰۰ تن سیب در مشهد توزیع کردیم که امسال نیز بر همین اساس کمیته های تنظیم بازار میوه عید در فرمانداری تشکیل شده اند.

 

مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: ۷۰ واحد کوچک نانوایی در مشهد نیز در ایام نوروز به صورت شبانه روزی آماده خدمات دهی به زائران و مجاوران گرامی هستند.

 

عباسپور تصریح کرد: توزیع گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ نیز در این ایام مطابق روال گذشته انجام می شود و علاوه بر آن اداره کل پشتیبانی دام نیز در صورت هر گونه کمبودی اقدام به توزیع مرغ منجمد خواهد کرد.

کد خبر 530681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha