کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج افتتاح شد

خبرگزاری شبستان:کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج شب گذشته(۲۰ اسفند) با حضور مدیردبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، هادی فیض منش، مدیردبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان شب گذشته(20 اسفند) در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی و هنری منتظران نور گفت: کانون های مساجد سدی در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی هستند.

 

وی افزود: مراکز و کانون های فرهنگی و هنری موظف هستند تا با تأثیر و تأسی پذیری از فرهنگ اهل بیت(ع) و قرآن گامی محکم در راه مبارزه با تهاجم فرهنگی بردارند.

 

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان درصدد دوری نوجوانان و جوانان کشور ما از کانون های مساجد هستند و این در حالیست که ما می توانیم با برگزاری برنامه های متنوع و جذب این قشر از جامعه دسیسه و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

مدیردبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ضمن دعوت جوانان به رعایت اخلاق اسلامی و فرهنگ اصیل اسلامی، ابراز کرد: بیشترین عامل در جذب جوانان به کانون های  مساجد اخلاق نیکو و دیدگاه های نو با مضامین اسلامی و قرآنی است.

 

فیض منش خاطرنشان کرد: بسیاری از بزرگان و عالمان از جمله شهیدان مطهری، بهشتی، رجائی و...مصداق کامل اساتید برجسته ای هستند که با نبود امکانات و تجهیزات توانستند تأثیرشگرفی در جهت جذب جوانان به سوی فرهنگ اسلامی داشته باشند.

 

حمیدرضا ناهیدی، کارشناس فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان نیز گفت: کانون های مساجد طبق مصوبه ای شورای عالی فرهنگی در مسیر رشد و تعالی جامعه اسلامی فعالیت خود را انجام می دهند.

 

وی افزود: با افتتاحیه کانون فرهنگی و هنری منتظران نور فعالیت های خود را در زمینه کلاس های آموزشی قرآن کریم، تئاتر، تواشیح و.... ادامه می دهد.

 

حجت الاسلام اعظمی، یکی از روحانیون استان همدان نیز در این مراسم گفت: با توجه به شرایط  موجود جامعه  افرادی که به کارهای فرهنگی مشغول هستند باید دارای سلیقه و صبر باشند تا بتوانند جوانان را به فرهنگ اصیل اسلامی جذب کنند.

 

وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید در مسیر بندگی و اطاعت پروردگار تلاش خود را با جدیت ادامه دهند.

 

 

کد خبر 530675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha