فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد تجلیل شدند/ مسجد، قرارگاه مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، خدمت به مسجد را ارزشمند و راهبردی دانست و گفت: مسجد قرارگاه مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حسین ثابت قدم وحید؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، شب گذشته(20 اسفند) در مراسم تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، عنوان کرد: خاستگاه و زادگاه انقلاب اسلامی مسجد است و باید برای حفظ این سنگر دغدغه داشت و برای تقویت آن برنامه ریزی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام متوجه شده اند که برای استحاله انقلاب باید در مسجد رخنه و این سنگر را تضعیف کنند، اظهار داشت: دشمن در پی کمرنگ کردن حضور نسل جوان در مساجد است.

 

دبیر هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد استان افزود: بنابراین باید نقش مسجد را برجسته و پیوند عمیق و معناداری بین مردم و جوانان و مسجد ایجاد کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه مدیران کانون ها وظایف بزرگی دارند و در واقع مدیریت نهاد استراتژیک مسجد را عهده دار هستند، گفت: کانون ها باید حضور جدی و آگاهانه و هوشمندانه همراه با عمران معنوی در مساجد داشته باشند.

 

ثابت قدم وحید از احصاء مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و افزود: برای سال 95 برنامه مشخصی برای حل مشکلات و کاستی ها تدوین شده است.

 

هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی هم به اجرای طرح پیوند مدرسه، مسجد و خانواده برای تمام کانون ها در سال 95 اشاره کرد و گفت: در حوزه کتاب، نرم افزار و هنرهای تخصصی کانون ها فعالیت های خوبی دارند و سال آینده در راستای برنامه محوری و تولید آثار باید حرکت کنند.

 

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد و همچنین برگزیدگان جشنواره مدهامتان و فعالان قرآنی زیر سایه خورشید مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

کد خبر 530671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha