۸ کانون فرهنگی و هنری در بندر آستارا افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد ۸ کانون فرهنگی و هنری در بندر مرزی آستارا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد ۸ کانون فرهنگی و هنری به طور همزمان شب گذشته(۲۰ اسفند) با حضور حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، کارکنان دبیرخانه، هیئت امنای مساجد و جمعی از مسئولان محلی در کانون فرهنگی و هنری حکمت مسجد آبروان این شهر افتتاح شد.

 

با افتتاح این ۸ کانون فرهنگی و هنری تعداد کانون های فعال مساجد شهرستان مرزی بندر آستارا به ۵۰ واحد رسید.

 

این کانون های فرهنگی و هنری در سطح مساجد شهری و روستایی بندر آستارا فعالیت دارند.

 

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در حاشیه آیین افتتاح همزمان این کانون ها در مسجد آبروان، گفت: موفقیت در جذب حداکثری جوانان در مساجد نیازمند همکاری و همدلی همه مسئولان ذیربط است.

 

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: ایشان همکاری با کانون‌ها را بسیار سفارش کرده‌اند که در این راستا جهت تحقق سفارشات رهبری  مسئولان امر بیش از پیش می‌بایست جهت همکاری و همدلی با کانون‌ها تلاش کنند.

 

حجت الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه با برنامه ریزی و مدیریت می‌توان جوانان را بیش از پیش به سوی مساجد جذب کرد، گفت: با ارائه راهکارها و برنامه‌های جدید در جهت ارتقاء برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کوشا باشید.

کد خبر 530667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha