تکریم پدر علوم قرآنی در هفته قرآن و عترت مازندران

خبرگزاری شبستان:حجت الاسلام محمدباقرحجتی پدرعلوم قرآنی کشور امروز۱۸اسفند در همایش ملی میراث قرآنی تبرستان با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دانشگاه مازندران تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بابلسر، آئین اختتامیه همایش ملی میراث قرآنی تبرستان از سری برنامه های هفته قرآن و عترت مازندران امروز(18اسفند) با حضور حجت الاسلام  محمد رضا حشتمی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احدجاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران برگزار شد.

 

 

این همایش که با محوریت تقدیر از آیت الله جوادی آملی و حجت الاسلام محمدباقرحجتی از مفاخر قرآن پژوهی کشور برگزار شده بود در وعده صبح با قرائت مقالات رسیده و پخش پیام تصویری آیت الله جوادی آملی و تجلیل از این فقیه برجسته جهان اسلام همراه شد.

 

 

در نوبت دوم این همایش از مقام علمی حجت الاسلام محمدباقرحجتی پدر علوم قرآنی کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

 

همچنین سیده فاطمه سلیمی عضوهیئت علمی دانشگاه علوم و معارف آمل و کبری راستگو عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآنی مشهد به صورت مشترک به عنوان نفر اول، سیدمحسن موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران گروه علوم و قرآن و حدیث نفر دوم و عبدالرحمن باقرزاده عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران گروه معارف نفر سوم در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

به گزارش شبستان، تالیف 50کتاب، برگزیده جشنواره خوارزمی،برنده جایزه سال پژوهش،تائیده آثارتالیفی در یونسکو، استادممتاز دانشگاه تهران، نشان درجه یک پژوهش، دکترای حکمت و فلسفه،استادنمونه کشور، خادم نمونه قرآنی کشور،چهره ماندگار علوم حدیث از جمله فعالیت های درخشان این فاخر قرآنی کشور محسوب می شود.

کد خبر 530086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha