مجموعه مقالات همایش ملی قرآن پژوهی تبری رونمایی شد

خبرگزاری شبستان:مجموعه مقالات همایش ملی میراث قرآنی تبرستان با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمدباقرحجتی از مفاخر قرآن پژوهی کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دانشگاه بابلسر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بابلسر، آئین اختتامیه همایش ملی میراث قرآنی تبرستان از سری برنامه های هفته قرآن و عترت مازندران با محوریت تقدیر از آیت الله جوادی آملی و حجت الاسلام محمدباقرحجتی از مفاخر قرآن پژوهی کشور امروز(18اسفند) با حضور حجت الاسلام  محمد رضا حشتمی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احدجاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران برگزار شد.

 

مجموعه مقالات همایش ملی میراث قرآنی تبرستان نیز در این همایش ملی رونمایی  و در سبد فرهنگی علاقه مندان به حوزه قرآن و عترت قرار گرفت.

 

70 مقاله از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان مازندران، قم، یزد ، خراسان رضوی ، اصفهان و گیلان به دبیرخانه این همایش که کار مشترک واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه مازندران بوده رسید.

 

معرفی اندیشمندان قرآنی و تفسیری تبرستان، مکاتب تفسیری، مذاهب تفسیری و اندیشه های قرآنی مفسر از محورهای این همایش بوده است.

کد خبر 530085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha