توجه به استفاده از ظرفیت های ارزشمند خیران، ائمه جمعه و رسانه در دستور کار کمیته امداد است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: استفاده از توان ارزشمند خیران و نیک اندیشان، رسانه ها و تریبون های ائمه جمعه به پیشبرد اهداف این نهاد مقدس کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس، دکتر محمد بذرافشان، مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل این نهاد با اعلام برنامه های خود  گفت: خداوند را سپاسگزارم که توفیق خدمت  در سایه نظام پرمهر و مقدس جمهوری اسلامی به مردم استان فارس و ولی نعمتان جامعه را نصیبم کرده است.

 

بذرافشان ضمن قدردانی از اعتماد رئیس کمیته امداد کشور گفت:امیدوارم در این راه بتوانم امانتدار خوبی برای مردم و نیازمندان باشم.

 

وی بر لزوم حمایت رئیس کمیته امداد کشوراز کمیته امداد استان تاکید کرد و افزود: در این راه مجاهدت ها و تلاش های زیادی صورت گرفته تا رنگ فقر و بیچارگی از جامعه اسلامی رخت بربندد اما هنوز تا رسیدن به سرنقطه مطلوب فرسنگ ها فاصله داریم و این فاصله جز با اتکا به خداوند سبحان و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) طی نمی شود.

 

بذرافشان افزود: استفاده از ظرفیت های معنوی جامعه اسلامی، مکتب نورانی اسلام، ائمه اطهار (علیهم السلام) و بزرگان دین و سفارشات امام راحل (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همچنین بهره مندی از راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شیراز و همچنین بهره مندی از حمایت های مدیریت ارشد استان و سایر کسانی که دل در گروی خدمت به محرومان دارند، ما را در این راه یاری خواهد کرد.

 

وی به برنامه های خود در آینده پیش رو اشاره کرد و افزود: استفاده از توان ارزشمند خیران و نیک اندیشان، رسانه ها و تریبون های ائمه جمعه به پیشبرد اهداف این نهاد مقدس کمک خواهد کرد.

 

بذرافشان افزود: توجه به توانمندی های اعتقادی، فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی مددجویان از اولویت های اصلی ماست و تقویت و تعالی عزت نفس آنان بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان فارس افزود: ترغیب و تشویق روحیه بسیجی همکاران و امدادگران و توانمندسازی اعتقادی و فرهنگی آنان به پیشرفت و توسعه اهدافمان در مسیر خدمت به محرومان منجر خواهد شد.

 

وی به بهره گیری و به کار گیری مددکاران بانو برای کمک به مددجویان اشاره کرد و افزود: در آینده پیش رو در تلاشیم تا بیشترین اعتبارات به خانواده های بی سرپرست و ایتام اختصاص یابد.

 

خاطر نشان می شود، پیش از این علی الهیاری،‌ مدیر کل کمیته امداد فارس بود.

 

 

کد خبر 530075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha