تدفین ۲۱ شهید دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه در فارس

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس از تشییع و تدفین ۲۱ شهید دوران دفاع مقدس در فارس خبر داد و گفت: شهید محمدرضا طبایی نیز که اخیرا شناسایی شده است، در شیراز به خاک سپرده می شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه 21 شهید سال های دفاع مقدس در فارس تشییع و به خاک سپرده می شوند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: شهید محمدرضا طبایی نیز که از شهدای کاروان «شاهدان بصیر» بود شناسایی شد و در زادگاهش شیراز به خاک سپرده می شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این شهدا همزمان با ایام دهه دوم فاطمیه در فارس تشییع خواهند شد، افزود: 10 شهید گمنام در شیراز به تدفین می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه این 10 شهید در دانشگاه علوم قرآنی، دانشگاه فرهنگیان دخترانه شیراز، شهرک گلستان شیراز، اداره کل اطلاعات، پادگان نیروی دریایی بعثت، تیپ زرهی نزاجا شیراز و پایگاه هوایی حضرت امام خمینی (ره) نهسا شیراز به خاک سپرده می شوند، افزود: ما بقی 11 شهید دیگر در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، دانشگاه آزاد اسلامی لامرد، شهر اشکنان، شهر گله دار و شهر فراشبند تدفین می شوند که زمان تدفین آنان بین 18 تا 24 اسفند خواهد بود.

 

 

کد خبر 530072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha