دو میلیون جوان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بازرسی ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان داشت: دو میلیون جوان عضو کانون های مساجد، افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند که باید همت بیشتر و حضور در جلسات و برنامه ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی خراسانی، مدیرکل بازرسی ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، عصر امروز(18 اسفند)در همایش ویژه بیست و سومین سالگرد تأسیس ستادعالی کانون های مساجد کشورگفت: کانون های مساجد از 10 کانون، امروز به یک شبکه اجتماعی بزرگ رسیده است.

 

وی با بیان اینکه  از دو هزار کانون(قبل از دولت نهم)امروز به 21 هزار رسیدیم و فلسفه تشکیل کانون ها مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است که آمده تا باورهای اعتقادی را متزلزل کند؛ تصریح کرد: کانون های مساجد، این شجره طیبه در حال رشد است که دشمنان روی آن حساس هستند.

 

حسینی خراسانی با اشاره به حساسیت کنونی در خصوص شیعه هراسی و ایران هراسی، افزود: دو میلیون جوان عضو کانون های مساجد، افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند که باید همت بیشتر و حضور در جلسات و برنامه ها داشته باشند.

 

 وی در بخش دیگری از سخنانش فقدان حجت الاسلام رضایی، مسئول سابق دبیرخانه کانون های مساجد را برای ستادعالی کانون های مساجد کشور ضایعه ای دانست.

 

حجت الاسلام خراسانی با اشاره به ایام فاطمیه، بیان داشت: حضرت فاطمه سلام الله علیها محور عالم وجود هستند، مقامات حضرت به قدری بالا است همانگونه که شب قدر قابل درک نیست مقام ایشان هم قابل درک نیست.

 

 

کد خبر 530067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha