اسلحه امروز جوانان باید آگاهی و هوشیاری باشد

خبرگزاری شبستان:رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز باید با اسلحه هوشیاری، بیداری، مطالعه و آگاهی به جنگ با تزویر و فریب کاری برویم و اجازه ورود آمریکا به کشور را ندهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، محمدرضا نقدی، در پیش کنگره شهدای دانش آموزی گفت: هنگام جنگ دانش آموزان رودررو با ابرجنایتکاران و وحشی گران قرن بودند اما هیچ بهانه ای برای ترک میدان مبارزه نیاوردند.

 

وی افزود: امروز نیز با یک ابرجنایتکار افسارگسیخته مواجه هستیم که از کودک کشی در فلسطین ابایی ندارد و در یمن نیز بی محابا تاکنون بیشتر از 2 هزار کودک را شهید کرده است. این دشمن همان دشمن و جنایتکار دیروز است اما از خوی وحشی گری آمریکا امروز ذره ای کم نشده است.

 

سردار نقدی تصریح کرد: در زمان جنگ دشمن روحیه قوی تری داشت و هنگامی که دانش آموزان به میدان جنگ رفتند توازن قوا یکسان نبود.

 

وی تصریح کرد: 37 سال است که ملت قهرمان به این دشمن سیلی زده است و امروز سیلی هایی که ملت ایران و انقلابیون دنیا به کشور آمریکا نواخته اند آنان از لحاظ اقتصادی ضعیف شده اند به طوری که حکومت کشور لیبی را از بین می برند تا نفت را بدزدند تا بتوانند وضعیت اقتصادی شکست خورده خود را سرپا نگاه دارند و در بخشی از عراق نیز داعش حکومت می کند و از دزدی نفت جنگ ها را مدیریت می کنند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز ابهت آمریکا چندین بار است که شکسته شده، گفت: امروز مبارزه دانش آموزان و جوانان در برابر تزویر است و باید آگاهی و بصیرت داشته باشند، نباید فریب بخورند.

 

وی تاکید کرد: عده ای به دنبال ارتباط با آمریکا هستند تا خفقان آمریکا را به کشور بیاورند اما نباید فریب آنان را خورد. جنگ ما امروز جنگ هوشیاری و بیداری در برابر تزویر و فریب است.

 

سردار نقدی تصریح کرد: جوانان امروز با اسلحه بیداری و هوشیاری و مطالعه و آگاهی باید به جنگ کسانی بروند که خفقان آمریکا را می خواهند به کشور بازگردانند و سرشان کلاه نرود.

 

کد خبر 530019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha