بخشی نگری ها کنار گذاشته شود؛ موفق می شویم

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخشی نگری مشکل اصلی کشور است، اظهار داشت: بخشی نگری ها باید کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار شهری شبستان، احمد حکیمی پور، در دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اظهار داشت: بخشی نگری مشکل اصلی کشور است و بخشی نگری باید کنار گذاشته شود و در قالب برنامه های منسجم برای توسعه کشور اقدام کنیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید از تریبون شورای شهر بابت حماسه مردم در 7 اسفند و برگزاری انتخابات تقدیر شود، خاطرنشان کرد: برخی حرف های زشتی شنیده شد که مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری بود مبنی بر اینکه ایشان از همه دعوت کرده بودند پای صندوق های رای بیایند.

 

وی با بیان اینکه افرادی که در کشور زندگی می کنند دارای حق و حقوقی هستند و باید بر اساس عدالت با آنها رفتار شود، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار رسمی واجدین شرایط رای دهی در تهران 4.5 نفر بودند که 50 درصد از این تعداد به پای صندوق های رای آمدند.

 

وی با بیان اینکه باید تشویق کنیم تا 50 درصد دیگر مردم نیز در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، تصریح کرد: باید ریشه یابی کنیم که چرا سایر مردم در پای صندوق های رای حاضر نشدند.

 

وی با بیان اینکه وقتی حضور مردم را زیر سوال ببریم مشارکت کم می شود، تاکید کرد: باید صحبت های مقام معظم رهبری و امام راحل را جامع ببینیم.

 

در ادامه، مهدی چمران، رییس شورای شهر یادآور شد: یکشنبه هفته گذشته بعد از انتخابات نه تنها بنده بلکه اعضای شورای شهر برگزاری انتخابات باشکوه را تبریک گفتند و در این باره مطالبی بیان کردند.

 

اقبال شاکری نیز در این جلسه با بیان اینکه در شهرداری کارگران و پیمانکارانی هستند که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده اند، گفت: با توجه به نزدیک بودن سال جدید درخواست می کنم نسبت به پرداخت مطالبات این افراد اقدام شود تا مجبور به گرفت نزول نشوند.

 

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد در دو هفته باقیمانده سال مطالبات کارگران و پیمانکاران از شهرداری تهران پرداخت شود.

 

کد خبر 530016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha