فعالیت ۱۹ پایگاه ستاد اسکان فرهنگیان در همدان

خبرگزاری شبستان: معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان، از فعالیت۱۹ پایگاه ستاد اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۹۵ در استان همدان خبرداد.

محمدبداغی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش استان همدان در مناطق 19 گانه و در دو نواحی شهرستان همدان فعال است.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام برای اسکان فرهنگیان به دو صورت اینترنتی و حضوری می باشد، افزود: ثبت نام اینترنتی از 9 لغایت 25 اسفند  جاری و ثبت نام حضوری از 28 اسفند تا 13 فروردین سال آتی صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش مسئولیت کمیته و ستاد اسکان فرهنگیان را در استان همدان برعهده دارد و از تمام ظرفیت‌ها برای پذیرش مناسب از همکاران فرهنگی و سایر مسافران استفاده شده است.

 

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان ابراز کرد: عوامل اجرایی و پذیرش فرهنگیان 450 تا 500 نفر شامل مدیران، پایگاه اسکان، مدیران مدارس مربوطه و سریداران هستند.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس و کلاس‌های درس دارای درجه بندی در خصوص خدمت رسانی هستند، گفت: امسال ضمن خدمت رسانی مطلوب به فرهنگیان، تعرفه‌های اسکان نوروزی هیچ تغییری نسبت به گذشته ندارد.

 

بداغی خاطرنشان کرد: کلاس های سطح «الف» با وسایلی شامل فرش، پتو، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی مشترک و در کلاس های سطح "ب" نیز تمام امکانات مذکور وجود دارد اما تلویزیون و یخچال به صورت مشترک مورد استفاده مسافران قرار می گیرد.

 

کد خبر 530011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha