همایش سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سمنان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همایش بیست و سومین سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت، استاندار و مسئولان استانی، فعالان و مدیران کانون های مساجد در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ در همایش گرامیداشت بیست و سومین سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ائمه جماعت، فعالان فرهنگی مساجد و مجموعه‌های فرهنگی استان سمنان حضور داشتند.

 

در این همایش از 32 نفر مدیر کانون، کتابدار، فعال فرهنگی، رابط خواهران، امام جماعت و هفت نفر از خانواده شهدا اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان تجلیل و قدردانی شد.

 

اعلام وتبیین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص درج رسمی مناسبت 18 اسفند در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رساندن مساجد به طراز اسلامی، ارائه گزارش عملکرد به مردم و مسئولان، برگزاری گردهمایی بیست و سومین سالروز تاسیس کانون مساجد با حضور مدیران مسجد محور و اعضای کانون های فرهنگی هنری، دیدار با ائمه جمعه، تکریم و تقدیر از فعالان فرهنگی مساجد و مدیرمسئولان، ائمه جماعت و ... از جمله اهداف و برنامه های برگزاری گرامیداشت 18 اسفند است.

 

قرائت قرآن، پخش سرود، ارائه گزارش عملکرد، پخش کلیپ، اجرای سرود، تقدیر از فعالان از برنامه های این همایش بود.

 

کد خبر 529976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha