مجموعه «ازدوستت می دارم» و چند دفتردیگر برای علاقه مندان به شعر جوان

خبرگزاری شبستان :از مجموعه شعرجوان امروز دفتر شعری با عنوان «ازدوستت می دارم » سروده عباس محمدی کلهر،مجموعه زیبا و خواندنی که مطالعه آن را به علاقه مندان شعر جوان توصیه می کنم.

به گزارش خبرنگار کتاب شبستان،این دفتر شعر از اشعاری چون «چترعشق»،« تا ابد»،«ازدوستت دارم» ، «خودکاربیک»، «ناتمام»، «درخویش»، «پلنگ»،«صدا» ،«خط»، «خال»، «مهربان»، «سوختن»و... تشکیل شده است و انجمن قلم ایران آن را منتشر کرده است.

 این مجموعه نخستین دفتر مستقل شاعر است که از ظرافت معنایی و لفظی خاصی برخورداراست وبه نظرمی رسد علاقه مندان به شعر امروز از خواندن آن لذت ببرند.

 همچنین دفتر شعری از«سید وحید سمنانی» باعنوان«چند رد پا ازمن»که نشر«شانی» آن را منتشر کرده است ومجموعه شعر«تو ماه شعرمنی»سروده «نوشین نامداری» که توسط انتشارات «ابتکار نو» منتشر شده است دو مجموعه موفق از یک زوج شاعراست که توانسته جایگاه خوبی درعرصه شعر جوان به وجود آورد.

سه دفتر نام برده که به نظرم کاملا قابل توصیه به دیگران است از نظرزبانی از پویایی و ظرافت لفظی و محتوایی خاصی برخوردارند و می توان گفت: نوآوری های زبانی در این اثار کاملا اخلاق گرا و اخلاق مند است و نگاه های شاعرانه در آنها از سلامت و سلاست خاصی برخوردارمی باشد و در فضایی پیراسته و به دور از ابتذال های متداول در سرودهای برخی از شاعران نوشته شده است.

 در اشعار شاعران نامبرده که هر سه برخاسته از جریان شعر متعهد وجوان جامعه هستند کارهای از حیث فرمی کلاسیک می باشند وارزشهای مورد توجه جامعه در این آثار به خوبی رعایت شده و قابل احترام است.

کد خبر 529935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha