سوریه منطقه تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ایرانشهر با بیان اینکه مدافعان حرم، نه تنها رزمندگان جهان اسلام هستند بلکه برای حفظ و کیان انقلاب اسلامی مبارزه می کنند،گفت: سوریه منطقه تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد علی میری فرمانده سپاه ایرانشهر امروز (18 اسفند) در دیدار با خانواده معظم شهید سجادی از شهدای مدافع حرم استان بیان داشت: شهدا مقام ارزشمند و رفیعی دارند.

 

وی افزود: شهدا افرادی هستند که به وعده های پروردگار ایمان داشتند و آنان افرادی زنده بوده که در نزد خدا روزی می خورند.

 

فرمانده سپاه ایرانشهر اضافه کرد: شهادت لیاقت می خواهد که شهدای ما این لیاقت و شایستگی را داشتند که به این درجه و مقام رسیدند و شفاعت گر برخی از انسانها در روز قیامت باشند.

 

میری ادامه داد: به برکت وجود مستشاران ایرانی در سوریه، گروهک داعش در نطفه در حال خفه شدن است.

 

وی افزود: امنیت و آسایش کنونی در ایران به برکت مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان در سوریه است و اگر ملت و دولت ایران به یاری سوری ها نمی شتافتند گروهک داعش به مرزهای کشورمان ورود پیدا می کرد.

 

گفتنی است؛ شهید سجادی یکی از شهدای مدافع حرم است که در سال 94 همراه با همرزمان اهل سنت خود جهت دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی به سوریه اعزام شد و شجاعانه در کنار رزمندگان اسلام ایثار کرد و خداوند پاداش این ایستادگی را با شهادت به او عنایت کرد.   

کد خبر 529931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha