شهرداری بوشهر در ساخت مجتمع آموزشی ویژه دانش‌آموزان مشارکت می‌کند

خبرگزاری شبستان: شهردار بوشهر گفت: این شهرداری آمادگی ساخت مجتمع آموزشی از مقطع ابتدایی تا متوسطه ویژه دانش‌آموزان بوشهری با مشارکت آموزش و پرورش دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد، شهردار بوشهر، امروز(۱۸ اسفند)،  در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر مشارکت این شهرداری برای ارتقا کیفیت برنامه‌های آموزشی بوشهر اظهار داشت: اکنون جایگاه آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه قبولی دانش‌آموزان در کنکور سراسری بسیار پایین است که باید برای بهبود این جایگاه تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه رتبه پایین آموزش و پرورش بوشهر در کشور یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان استان است تصریح کرد: اتفاق نامیمونی که سبب می‌شود برخی از خانواده‌ها، استان‌های برخوردار برای زندگی انتخاب کنند همین کیفیت آموزشی مدارس است.

 

شهردار بوشهر با تاکید بر توجه به کیفیت آموزش درمدارس بوشهر افزود: شهرداری بوشهر برای ارتقا سطح کیفی آموزش در مدارس این شهر آماده هر گونه ارائه کمک و یاری است.

 

میگلی‌نژاد از ساخت مجتمع آموزشی ویژه دانش‌آموزان بوشهری خبرداد و بیان کرد: شهرداری بوشهر آمادگی ساخت مجتمع آموزشی از مقطع ابتدایی تا متوسطه ویژه دانش‌آموزان بوشهری دارد.

 

وی افزود: برای ارتقا وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شهرداری بوشهر برنامه‌های مهمی برای سال تحصیلی آینده دارد.

 

کد خبر 529903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha