همگان در قبال شهدا مسئولیت داریم/رسیدگی به خانواده شهدا در اولویت باشد

خبرگزاری شبستان: آیت الله علوی گرگانی عنوان داشت: پایداری انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان است و شهدا با قرار گرفتن در مسیر صحیح از اسلام دفاع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله سید محمد علی علوی‌گرگانی امروز (18 اسفند) در دیدار با رئیس بنیاد شهید کشور به جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: شهیدان جایگاه بسیار عظیمی دارند که به هیچ عنوان قابل توصیف نیست و بر اساس روایات هیچ کار نیکی در اسلام برتر از شهادت فی سبیل‌الله نخواهد بود.

وی ابراز داشت: جان انسان ها برای آنها محبوبیت بسیاری دارد و شهدا در راه اسلام جان خود را کف دستشان گذاشته و دراین مسیر حرکت کرده تا از اسلام دفاع کنند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: همگان در قبال خون شهدا مسئول بوده و وظایفی داریم که باید به آن بپردازیم و باید بدانیم که ایثار امر بسیار مهمی است که هیچ گاه از جامعه اسلامی محو شدنی نیست و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

آیت الله علوی گرگانی عنوان داشت: پایداری انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان است و شهدا با قرار گرفتن در مسیر صحیح از اسلام دفاع کردند.

وی گفت: باید همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد تا این فرهنگ در جامعه زنده باشد.

این مرجع تقلید با تاکید بر توجه به خانواده شهدا گفت: توجه به خانواده شهدا از مسائل مهم و ضروری است که نباید از آن غافل شویم.

آیت الله علوی گرگانی گفت: خانواده شهدا سرپرست خود را از دست داده اند و از این رو نیاز به مراقبت های مالی و رفاهی و دیگر مسائل دارند که باید برای آنها فراهم کرد.

کد خبر 529898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha