۷ هزار دانش آموز گلستانی به راهیان نور اعزام شدند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: طی پیش بینی های انجام شده تا پایان سال جاری، بیش از ۱۰ هزار نفر دانش آموز از گلستان را به راهیان نور اعزام می شوند که تا کنون ۷ هزار نفر از این دانش آموزان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمدرضا وطنی، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، امروز (18 اسفند) در یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان گرگان گفت: امروز دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی ایران باید در سنگر تعلیم و تربیت رهرو راه شهدا باشند.

 

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و نزد خداوند متعال روزی می خورند، افزود: با توجه به اینکه شهدا بر اعمال ما ناظر هستند باید سعی شود تا آنچه که وظیفه ماست را انجام دهیم تا رضای خداوند متعال را با خود به همراه داشته باشد.

 

وطنی اظهارداشت: برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش گلستان برنامه های مختلفی برای معلمان و دانش آموزان برگزار کرده است.

 

وی تصریح کرد: دانش آموزان باید با فضای انقلاب، جبهه و هویت شهدا آشنا شوند که انجام این کار یکی از ماموریت های اصلی آموزش و پرورش به شمار می آید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده کمیته های شورای ترویج فرهنگ و شهادت در گلستان شکل گرفته است.

 

وی با اشاره به اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی، گفت: طی پیش بینی های انجام شده تا پایان سال جاری بیش از 10 هزار نفر دانش آموز از گلستان را به راهیان نور اعزام می شوند که تا کنون 7 هزار نفر از این دانش آموزان اعزام شدند.

 

گفتنی است پیام وزیر آموزش و پرورش توسط مدیر کل آموزش و پرورش گلستان قرائت شد.

 

کد خبر 529895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha