آمادگی ۹پارکینگ عمومی با ظرفیت پارک ۶هزار خودرو درایام نوروز/استقرار ۳۰ غرفه عرضه مستقیم میوه در قم

خبرگزاری شبستان: شهردار قم گفت: آمادگی ۹ پارکینگ عمومی با ظرفیت پارک ۶هزار خودرو، تور قم‌گردی، نصب ۴۰ ست ورزشی در بوستان‌ها و استقرار ۳۰ غرفه عرضه میوه در سطح شهر از اقدامات شهرداری قم در ایام نوروز است.

سیدمرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز، عنوان کرد: ستاد نوروزی توسط شهرداری قم تشکیل شده است و در ایام نوروز آماده ارائه خدمات است.

 

سقائیان نژاد با بیان این که تشکیلات ستاد نوروزی در شهرداری قم مدون شده است، گفت: در ستاد نوروزی، کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران شهر قم و کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران شهر قم تشکیل شده است.

 

وی افزود: آمادگی 9 پارکینگ عمومی با ظرفیت پارک 6 هزار خودرو، ممانت از چادرخوابی در بلوار زائر، لکه گیری و آسفالت شبانه در معابر و نصب 40 ست ورزشی در بوستان‌های شهر از اقدامات شهرداری قم در ایام نوروز است.

 

شهردار قم بیان کرد: تور قم‌گردی شهرداری قم با مشارکت سازمان‌های تابعه به منظورمعرفی اماکن تاریخی و مذهبی در دو شیفت برگزار می‌شود، همچنین تهیه 100 هزار کتابچه راهنما برای معرفی اماکن مورد نیاز زائران از جمله اقدامات شهرداری قم جهت رفاه مسافرین نوروزی است.

 

سقائیان نژاد گفت: بررسی وضعیت ایمنی مدارس و محل‌های اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز توسط سازمان آتش نشانی، استقرار 30 غرفه عرضه مستقیم میوه در مناطق 8 گانه توسط سازمان میادین میوه و تره بار استان قم و نصب تابلوهای ترافیکی و راهنمای شهر از دیگر اقدامات شهرداری در ایام نوروز است.

 

وی در پایان عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی یک هفته قبل از آغاز نوروز متوقف می‌شود، همچنین حفاری در معابر اصلی در این مدت ممنوع می‌شود.

 

 

 

کد خبر 529878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha