مهلت ثبت نام اعتکاف رجبیه مسجد دانشگاه تهران تا ۲۲ اسفند

خبرگزاری شبستان: ثبت نام اعتکاف رجبیه سال ۹۵ مسجد دانشگاه تهران تا ۲۲ اسفندماه از طریق نشانی اینترنتی www.utmosque.ir اعلام شد.

خبرگزاری شبستان؛ ثبت نام مراسم اعتکاف رجبیه سال 95در مسجد دانشگاه تهران از طریق نشانی اینترنتی www.utmosque.ir آغاز شد.

علاقه‌مندان از 15 تا 22 اسفند‌ماه برای ثبت نام در مراسم اعتکاف رجبیه مسجد دانشگاه تهران از طریق نشانی اینترنتی www.utmosque.ir  فرصت دارند؛ این مراسم از دوم تا چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

ثبت نام در مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه تهران برای همه دانشجویان امکان‌پذیر است ولی اولویت ثبت نام با دانشجویان دانشگاه تهران می باشد، 50 درصد دانشجویان تهران و علوم پزشکی و 50 درصد برای دیگر دانشجویان درنظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، ظرفیت این مراسم در دانشگاه تهران 800 نفر اعلام شده است، این در حالی است که تا 22 اسفندماه از دانشجویان ثبت نام به عمل می‌آید و مابقی نیز در فرصتی که اعلام می‌شود بعد از عید ثبت نام خواهند شد.

 بر اساس اعلام مسجد دانشگاه تهران، برنامه نمازهای صبح با حضور حجج‌اسلام ابوترابی، صدیقی و کلانتری برگزار خواهد شد. آیت‌الله حائری شیرازی و حجت‌الاسلام پناهیان و حجت‌الاسلام محسن قمی، عضو مجلس خبرگان سخنران‌های قبل از نماز ظهر خواهند بود. برنامه‌های مناجات و دعا نیز با حضور ماشاءالله عابدی، سعید حدادیان و کاتوزیان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 529870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha