پیروز واقعی در انتخابات مردم هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در بلوک با اشاره به اینکه مردم بصیر ما به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند، افزود: در این انتخابات هیچ گروه یا جناحی شکست نخورده است و در واقع پیروز واقعی مردم هستند.

حجت الاسلام محمدحسین نوزایی ظهر امروز (8 اسفند) به خبرنگار شبستان گفت: سرمایه های اصلی این جامعه مردم بصیری هستند که همیشه در صحنه حاظر هستند.

 

وی افزود: بار دیگر مردم حماسه آفریدند و صفحه ای زرّین در تاریج جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید؛ همه مسئولین و خدمتگذاران نظام باید خادم مردم باشند و تلاش کنند که به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در بلوک خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه مردم نشان دهنده پایبندی آنان به نظام، ولایت و آرمان های انقلاب و از طرف دیگر مشت محکمی بر دشمنان نظام و اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم بصیر ما به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند، افزود: در این انتخابات هیچ گروه یا جناحی شکست نخورده است و در واقع پیروز واقعی مردم بودند.

 

امام جمعه بلوک اظهار داشت: فرد برگزیده، نماینده همه مردم هست؛ این یک مسابقه ای بود که هیچ بازنده ای نداشت و شکست معنایی ندارد.

 

وی با بیان اینکه نماینده منتخب باید به مشکلات جامعه در سطوح مختلف رسیدگی کند، افزود: یکی از مهمترین ابعادی که باید به آن توجه شود، فعالیت های فرهنگی است که نماینده باید به صورت جدّی به این مسئله توجه کند.

 

حجت الاسلام نوزایی تصریح کرد: مسائل اقتصادی همچون مشکلات کشاورزان، بحث صادرات و واردات به خصوص در جیرفت و عنبرآباد از دیگر موضوعاتی است که نماینده برگزیده باید به آن توجه بیشتری داشته باشد.

 

وی بیان داشت: تمام مسئولین، مجریان انتخابات و هیئت نظارت زحمات بسیار زیادی کشیدند و جا دارد نهایت تشکر را از این مسئولین پرتلاش داشته باشیم.    

 

کد خبر 527041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha