پورمختار از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ و رنجبر زاده از اسدآباد راهی بهارستان شدند

خبرگزاری شبستان:محمدعلی پورمختار در حوزه انتخابیه بهار-کبودراهنگ و اکبر رنجبر زاده  از  اسد آباد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشترین آرا را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، محمدعلی پورمختار در این دوره از انتخابات گوی رقابت را از سایر کاندیدای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ربود و روانه مجلس شد.

 

پورمختار کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان است و راهی بهارستان شد و بر کرسی مجلس شورای اسلامی تکیه می زند.

 

در این دوره از انتخابات در شهرستان کبودراهنگ 112 هزار و 107 نفر و در شهرستان بهار 102 هزار و 6 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.

 

محمدعلی پورمختار با کسب حدود 40 هزار رأی از بین 24 کاندیدا به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه وارد بهارستان شد. 

 

اکبر رنجبر زاده  با کسب بیشترین آرا در شهرستان اسدآباد به عنوان نماینده مردم این شهرستان به بهارستان راه یافت

 

اکبر رنجبر زاده نماینده مردم شهرستان اسدآباد با 19 هزار و 430 رأی معادل 37 درصد کل آرا به عنوان نماینده منتخب مردم راهی مجلس شد.

 

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 8 نفر از کاندیدا با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت اکبر رنجبر زاده برکرسی مجلس شورای اسلامی تکیه می زند.

 

محمدباقر بهرامی با 10 هزار و 473 رأی، محمد چراغی با 8 هزار و 125 رأی، کیومرث سرمدی با 7 هزار و 93 رأی، امیر نبی‌زاده با دو هزار و 642 رأی، مرتضی صحاب‌خدامرادی با 2 هزار و 65 رأی، سمانه اسدی با هزار و 478 رأی و سیدحسین حسینی با هزار و 33 رأی به ترتیب نفرات دوم تا هشتم این دوره از انتخابات شدند.

 

دو هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و پشتبانی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فعالیت داشتند .

 

 

 

کد خبر 526923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha