تمامی مدارس خراسان جنوبی امروز  تعطیل شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به علت طولانی شدن زمان اخذ رأی در روز گذشته، تمامی مدارس استان امروز (۸ اسفند) تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عباس لامعی صبح امروز (۸ اسفند) در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش ضمن تشکر از حضور حماسی مردم استان در انتخابات اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه ستاد برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری کلیه مدارس استان درتمام مقاطع تعطیل است.

 

بر اساس این گزارش، در حالی تعطیلی مدارس استان امروز صبح از طریق روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شد که روز گذشته، عباس لامعی در گفتگو با یکی از رسانه های محلی از دایر بودن تمامی مدارس خبر داده بود، این موضوع باعث شد بسیاری از معلمانی که محل سکونت آنها با محل کارشان تفاوت داشت، به محل کار بروند.

 

صبح امروز یکی از معلمان مدارس روستایی شهرستان نهبندان طی تماس تلفنی به خبرنگار شبستان گفت: متاسفانه اطلاع رسانی ضعیف تعطیلی مدارس استان، موجب شده است که بسیاری از معلمان شهرستان نهبندان و دیگر نقاط استان که ساکن بیرجند (مرکز استان) هستند، به محل کار بروند که این موضوع، موجی از انتقادها را از سوی فرهنگیان به دنبال داشته است.

 

 

کد خبر 526891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha