برگزاری اجلاسیه ملی سرداران و بیش از ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر

خبرگزاری شبستان: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: اجلاسیه ملی سرداران و بیش از ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر سال آینده با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار مجتبی فدا، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری این اجلاسیه با اشاره به فرصت‌های باقیمانده برای فعالیت‌های مختلف در این حوزه اظهار داشت: در حال حاضر کمتر از 10 ماه تا برگزاری این اجلاسیه فرصت باقی است و همه باید تلاش خود را برای برگزاری ویژه و مناسبت آن به کار گیرند.

 

وی با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: امروز فرهنگ شهادت به میزان قابل توجهی در جهان گسترش پیدا کرده و در حال حاضر مردم جای جای ایران، برای مقابله با دشمنان، فعالیت کرده و شهرستان خمینی‌شهر، 6 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با اشاره به ضرورت اجرای فعالیت‌های مختلف در حوزه ایثار و شهادت بیان داشت: اجرای فعالیت‌های ویژه در حوزه ایثار و شهادت از اهمیت بسیاری برخوردار است و همه باید کاری کنند که این برنامه‌ها، زمینه تأثیرگذاری بر جوانان را فراهم کند.

 

وی ادامه داد: شهرستان خمینی‌شهر یکی از شهرستان‌های مذهبی استان به شمار می‌رود و باید از فرصت برگزاری اجلاسیه برای نمایش تاریخ، تمدن و فرهنگ مردم این شهرستان به خوبی استفاده کرد.

 

سردار فدا با بیان اینکه فعالیت برای اجرای هرچه بهتر این اجلاسیه در دستور کار همه مردم شهرستان قرار گیرد، تصریح کرد: برگزاری این اجلاسیه فعالیتی ماندگار خواهد بود و باید در این زمینه اقدامات جدی و اثرگذار انجام شود.

 

وی تصریح کرد: در این حوزه، باید فعالیت‌های مختلف بر اساس میزان اثرگذاری آنها اجرا شده و در سراسر شهرستان، به خوبی آثار برگزاری آن را مشاهده کرد.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان اضافه کرد: در این راستا، استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان شهرستان خمینی‌شهر و توجه به نیازهای آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید اقدامات لازم در این حوزه نیز اجرایی شود.

 

کد خبر 511039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha