جشن آغاز هفته وحدت در کنار کودکان بی سرپرست اهوازی

خبرگزاری شبستان: با هدف تسکین آلام بشری جوانان کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اهواز هفته وحدت را در کنار کودکان محروم از والدین خود جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز و به نقل از روابط عمومی هلال احمر خوزستان، سید فتح اله هاشم نژاد رئیس جمعیت هلال احمر اهواز، با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت های بشردوستانه و اجتماع محور گفت: به منظور گرامیداشت هفته وحدت اعضای کانون جوانان هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز توانستند سنت حسنه رسیدگی به ایتام و بی سرپرستان را در یکی از مراکز بهزیستی اهواز احیا کرده و در کنار آنان میلاد فرخنده پیامبر اعظم(ص) را جشن بگیرند.

 

وی نقش جوانان را در ورود تاثیرگزار به عرصه های اجتماعی و تلاش جهت تسکین آلام بشری نقشی پر رنگ و حیاتی برشمرد و افزود: این نقش برجسته نیز در اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و در شرح وظایف سازمان جوانان دیده شده که با تلاش دسته جمعی می کوشیم تا حضوری موثر در این مقوله داشته باشیم و بتوان مرهمی بر آلام جامعه و شهر خود بگذاریم.

 

وی در پایان ضمن تشکر از مجموعه پر تلاش و خستگی ناپذیر اعضای کانون جوانان هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و همچنین معاونت فرهنگی این دانشگاه ابراز امیدواری کرد: این سیر حرکتی روز به روز تقویت وسرعت آن فزونی یابد.

 

کد خبر 510983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha