«مهر محمدی» در برج میلاد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: هوشنگی از برگزاری مراسم مهر محمدی همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) با حضور ۲۲۰۰ میهمان اعم از خیرین و هنرمندان در برج میلاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبستان، احمد هوشنگی، رییس هیئت مدیره بیماران خاص امروز ششم دی در نشست خبری مراسم مهر محمدی گفت: تعداد کودکان خیابانی 15 هزار نفر است که 90 درصد آنها اعتیاد دارند و 15 درصد آنها به ایدز مبتلا هستند، هر شب 200 نفر در تهران گرسنه می خوابند و 380 هزار نفر بیکار داریم، 300 هزار زن روسپی داریم، 573 نفر در تهران هستند که درآمد فوق العاده زیادی دارند، مصرف تریاک در ایران 42 درصد مصرف جهان است و روزی شش قتل در تهران اتفاق می افتد.

 

هوشنگی با بیان اینکه بیماران دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی و مبتلا به ام اس در کشور ما جزو بیماران خاص هستند، عنوان کرد: بیماری های صعب العلاج، انواع سرطان ها، نقص های مادرزادی بیماری های روانی و اعتیاد را شامل می شود. ان جی اوها در ایران با سایر کشورها کمک زیادی در مورد بیماران خاص و صعب العلاج انجام می دهند، اگر این نهادها نباشد دولت هیچ کاری نمی تواند انجام دهد، در کشور خودمان 70 درصد بودجه بهزیستی را مردم می دهند و این نشان می دهد که نقش مردم چقدر مهم است.

 

وی با بیان اینکه انجمن بیماران خاص شمیرانات در سال 83 مجوز گرفت، اظهار داشت: ما 11 سال است که فعالیت می کنیم و بیماران را تحت حمایت قرار دادیم تا خانواده آنها جز مشکل بیماری مشکل دیگری نداشته باشند.

 

رییس هیئت مدیره بیماران خاص از برگزاری مراسمی با عنوان مهر محمدی همزمان با میلاد حضرت رسول (ص) در برج میلاد خبر داد و افزود: 2200 نفر میهمان خاص داریم، برنامه ما از ساعت 10 صبح شروع می شود و آقای احمدزاده مجری برنامه هستند. بعد از ساعت یک و نیم و میل غذا هر کدام از میهمانان که تمایل داشتند می توانند به طور رایگان فیلم محمد رسول الله (ص) را ببینند.

 

هوشنگی با اشاره به اینکه میهمانان مراسم مهر محمدی دو گروه سیاسیون و هنرمندان هستند، تصریح کرد: ما میهمان شاخصی جز خیرین برای سخنرانی نداریم. حاج محمدرضا طالقانی ورزشکار و خیر نیز در این مراسم حضور دارند. هر جا که مسئله خیری در میان باشد ایشان هستند و به اصطلاح نخودی در آش می ریزند.

 

وی با بیان اینکه از مجید مجیدی هم برای شرکت در مراسم مهر محمدی دعوت کرده ایم، خاطرنشان کرد: یکی از خیرین نیز کیک بزرگی با بیش از 100 کیلو به ما هبه داده اند که ما آن را در روز مراسم به میهمانان می دهیم.

 

بر اساس این گزارش، محمد نجف لوشانی، مدیر برنامه آیین مهر محمدی در این مراسم گفت: سه شنبه هشتم دی مراسمی فاخر با محتوای زیبا با عنوان آیین مهر محمدی در نظر گرفته شده است، اقوام مختلف در این مراسم حضور دارند و با موسیقی های محلی فضای شاد و مفرح ایجاد خواهند کرد.

 

مدیر برنامه آیین مهر محمدی ضمن تشکر از حوزه هنری برای همکاری در برگزاری مراسم مهر محمدی یادآور شد: آقای مجید مجیدی هم میهمان ما هستند و پایان بخش مراسم مهر محمدی نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) خواهد بود.

 

 

کد خبر 510924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha