دشمن شناسي و ارتقای بصيرت ديني يكي از مهمترين موضوعات عصر حاضر است

خبرگزاری شبستان: رئيس اداره تبليغات اسلامي كلاله بيان اينكه با تكيه بر مشتركات ديني بايد يك جبهه منسجم و يكپارچه عليه استكبار شكل گيرد، افزود: يكي از مهمترين محورهايی كه در اين ايام بايد به آن پرداخته شود بحث دشمن شناسي و ارتقای بصيرت ديني است.

حجت الاسلام والمسلمين رضا ديلمي، رئيس اداره تبليغات اسلامي كلاله، به خبرنگار خبرگزاري شبستان در گرگان گفت: ايام وحدت يک فرصت گرانبهايي است كه بايد از آن استفاده لازم را كرد.

 

وي با بيان اينكه با تكيه بر مشتركات ديني بايد يک جبهه منسجم و يکپارچه عليه استكبار شكل گيرد، افزود: يكي از مهمترين محورهايی كه در اين ايام بايد به آن پرداخته شود بحث دشمن شناسي و ارتقای بصيرت ديني است.

 

حجت الاسلام ديلمي اظهارداشت: امروزه دشمن با استفاده از حربه تفرقه به دنبال راه اندازي جنگ مذهبي است كه بايد توجه لازم در اين راستا صورت گيرد.

 

وي تصريح كرد: در اين ايام ما بحث اعزام مبلغ با رويكرد تقويت باورهاي ديني و تكيه بر مشتركات ديني و حفظ انسجام اسلامي و وحدت ملي را داشته ايم.

 

رئيس اداره تبليغات اسلامي كلاله گفت: با توجه به فرا رسيدن ميلاد با سعادت حضرت رسول اكرم(صلي الله وعليه و آله وسلم) و امام جعفر صادق(عليه السلام) جشن هاي ميلاد در مساجد شهري و روستايي و گفتمان هاي ديني در سطح مدارس و محافل انس با قرآن در دستور كار قرار داشته است.

 

وي افزود: با توجه به تقارن اين ايام با ايام يوم الله 9 دي در خصوص ارتقای بصيرت ديني و استكبار شناسي بحث اعزام ويژه مبلغ و برگزاري نشست هاي معرفتي، بصيرتي را در دستور كار داريم.

 

حجت الاسلام ديلمي اظهارداشت: موضوع بازخواني علل و چرايي فتنه 88 و چگونگي ايجاد حماسه 9 دي از ديگر برنامه هاي ما است كه به آن پرداخته خواهد شد.

 

کد خبر 510899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha