برگزاری بیش از ۱۵ عنوان برنامه محوری به مناسبت یوم الله ۹ دی در خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری بیش از ۱۵ عنوان برنامه مهم و محوری به مناسبت یوم الله ۹ دی در شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز (۶ دی )  در جمع خبرنگاران استان که به مناسبت اعلام برنامه های یوم الله 9 دی برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت، 9 دی را مظهر وحدت امت اسلامی دانست و گفت: در همین راستا همه افراد از جناح ها و گروه های مختلف حول محور امام حسین (علیه السلام) و ولایت در این روز بزرگ حضور پیدا می کنند و و از نظام دفاع می کنند.

 

وی از اجرای بیش از 15 عنوان برنامه محوری در استان به مناسبت گرامیداشت این روز خبر داد.

 

وی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی در تمامی پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور در محل نگارخانه های شهرستان ها و برگزاری گفتمان دینی در مدارس با موضوع فتنه با هماهنگی تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش از جمله این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام سالاری اجرای صبحگاه مشترک دانش اموزان در اکثر مدارس استان با حضور مسئولان استانی و علما و روحانیون، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مدارس، تهیه طومار محکومیت فتنه گران و برگزاری جشنواره فیلم عمار در کلیه شهرستان ها را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

 

وی تصریح کرد: همچنین طرح میثاق با رهبر معظم انقلاب با هدف پایبندی به آرمان های نظام و رهبری نیز با چاپ متن میثاق نامه در مدارس و امضای آن توسط دانش آموزان نیز در این هفته اجرا می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: دیدار با امام جمعه بجنورد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و برپایی ایستگاه های صلواتی از 5 تا 9 دی در مرکز استان نیز از دیگر برنامه ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم محوری استان نیز با توجه به درخواست عمومی مردم به صورت حرکت نمادین یادآور حماسه یوم الله 9 دی با هماهنگی دستگاه های انتظامی و امنیتی به صورت تجمع در محل میدان شهید در روز 9 دی و حرکت نمادین به مسجد انقلاب انجام می شود.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: این مراسم با سر دادن شعار در محکومیت فتنه گران ادامه پیدا می کند و با سخنرانی در مسجد انقلاب ادامه پیدا می کند.

 

وی متذکر شد: همچنین بعد از ظهر 9 دی ماه نیز سخنرانی در محل دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم این روز در کلیه شهرستان های استان همراه با سخنرانی ائمه جمعه و روحانیون و مسئولان استانی خبر داد.

 

 

کد خبر 510873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha