وحدت و انسجام مهمترین سلاح مسلمانان در مقابله با توطئه دشمنان است

خبرگزاری شبستان: دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت گفت: عزت همه مسلمانان در گرو وحدت دنیای اسلام است و وحدت و انسجام مهمترین سلاح مسلمانان در مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اتحادیه انجمن های اسلامی، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در آستانه فرارسیدن  میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) محور وحدت و یکپارچگی بود و اختلاف بین مسلمانان در اصل اسلام هیچ جایگاهی ندارد و باید همه مسلمانان با وحدت به مقابله با استکبار بپردازند.


علامتی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره از وحدت شیعه و سنی در هراسند و تمام توان خود را به کار می بندند تا این اتحاد را از بین ببرند و به مقاصد و اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند.


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه امروزه استکبار از راه دیگری وارد شده و با حمایت از گروه های تکفیری می خواهد میان مسلمانان تفرقه ایجاد کند و آنان را به جان هم بیندازد گفت: وحدت و انسجام مهمترین سلاح مسلمانان در مقابله با این توطئه های تفرقه افکنانه است.

وی گفت :غفلت از وحدت و همدلی می تواند راه را برای نفوذ دشمنان باز کرده و آنان را به آرزوی دیرینه خود برساند لذا بصیرت و هوشیاری مسلمانان در برابر این ترفندها امری مهم است

علامتی با اشاره به برنامه ها و دسیسه های نظام های استکباری برای خدشه دار کردن چهره اسلام و مسلمانان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جهان و دنیای اسلام، وحدت به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر و با سرنوشت مسلمانان در عرصه اجتماعی- سیاسی گره خورده است که پرداختن به گفتمان امت واحده اسلامی و الگو برداردی از سیره و سبک زندگی پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) می تواند بسیار راهگشا باشد.

وی بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت مقام معظم رهبری متحدترین کشور در منطقه و جهان اسلام است و می تواند بهترین الگو برای سایرکشورهای اسلامی باشد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، وحدت را لازمه جهان اسلام عنوان کرد و گفت: اصل توحید قرآن کریم،پیامبر اعظم و قبله واحد از ارکان وحدت میان مسلمانان بوده و عمل به دستورات الهی موجب تعالی و سعادت بشر است.

کد خبر 510850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha