نسخه شفابخش رونق کشور، اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری شبستان:رئیس شورای شهر زنجان گفت: برای رونق کشور در مباحث اقتصادی باید سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور جاری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سعید امیدی، رئیس شورای شهر زنجان در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان اظهار کرد: نسخه شفابخش رونق دوباره کشور اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

 

وی با بیان اینکه دغدغه های مقام معظم رهبری نشان می دهد، ایشان از نحوه اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی راضی نیستند، ادامه داد: حوزه مدیریت شهری در جاری کردن اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی دارد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری می تواند نقش حمایتی و فرهنگ سازی داشته باشد، ادامه داد: می توان با ابزارهایی که در اختیار است مردم را برای اجرا کردن این سیاست ها تشویق کرد.

 

به گفته امیدی استفاده از ظرفیت نیروها و سرمایه های اجتماعی، شفاف سازی تعرفه ها بویژه مقررات و جلوگیری از هرگونه رانت از محورهایی است که در اقتصاد مقاومتی به آن تاکید شده است.

 

رئیس شورای شهر زنجان به انتخابات پیش رو و برنامه های شورای شهر در این زمینه نیز اشاره کرد و گفت: به دنبال سالم سازی فضای انتخاباتی هستیم و مجموعه مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور به کار می گیرد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هرگونه استفاده از ابزارها و امکانات متعلق به مردم از سوی کاندیداهای انتخابات ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد می شود.

کد خبر 510803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha