تجهیز ۵۰ مسجد برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی درتالش

خبرگزاری شبستان: رییس اداره تبلیغات اسلامی تالش از آماده سازی و تجهیز ۵۰ مسجد برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام حسن ملائکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی تالش با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در تالش گفت: ۵۰ مسجد در مسیر مسافران و گردشگران نوروزی از شهر پره سر رضوانشهر تا شهر لوندویل بندر آستارا برای اقامه نماز مسافران تجهیز و برای نوروز ۹۴ آماده سازی شده است.

وی افزود: فعالیت و خدمات ویژه نوروزی این مساجد همزمان با ورود نخستین گروه از مسافران نوروزی آغاز شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تالش تصریح کرد: در ایام تعطیلات عید طبق هماهنگی با هیات امنای مساجد، کلیه مساجد شهرستان در مسیر عبور مسافرین و گردشگران برای اقامه نماز در ساعات شرعی باز خواهد بود و بستر و امکانات لازم برای وضو و ادای فریضه واجب نماز فراهم شده است.

این کارشناس علوم دینی و مذهبی با بیان اینکه در دین مبین اسلام نسبت به ارزش ها و سنت های منطبق با فطرت بشری سفارش شده است، اظهار کرد: در دین اسلام به صله رحم و کمک به مستمندان تاکید بسیار شده و ما نباید در این ایام از این امور غافل شویم.

حجت الاسلام ملائکی گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای جامه عمل پوشاندن به این دستورات دینی می باشد که می توان به این آیین ها رنگ و بوی معنوی بخشید.
 

پایان پیام/

کد خبر 447501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha