عدالت محوری رکن اصلی خبرنگاری است

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه خبرنگاران با همدلی خود نقش ارزنده ای در سازندگی شهر ایفا می کنند گفت: عدالت محوری در شهرو محلات رکن اصلی کار خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت امروز(۲۸اسفند)  در جلسه تکریم از اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری رشت برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاران در توسعه و آبادانی شهر و روستا نقش ارزنده ای را در جامعه ایفا می کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه اصحاب رسانه گفت: شما خبرنگاران با همدلی و انسجام  در راستای ارائه خدمات به شهر، نقش به سزایی دارید که امیدوارم در سال جدید با انتقادات و پیشنهادات خود در راستای توسعه شهرستان رشت گام های بیشتری بردارید.

این مقام مسئول به برنامه های جدید در سال جدید اشاره کرد و افزود: توجه به محیط زیست شهرستان رشت یکی از برنامه های ویژه شورا در سال جدید است.

موسوی روزان، عضو شورای اسلامی شهرستان رشت نیز در این نشست با اشاره به آیات قرآن اظهار کرد: خداوند در قرآن به مقام والای بندگی اشاره کرده و جایگاه بندگی را از امامت بالاتر می داند.

وی تصریح کرد: انسان باید در نظارت، خبرنگاری و اجرا و غیره به جایگاهی برسد که جز خدا در کارش نبیند و خدمت به خلق خدا را برای رضایت خداوند انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: شغل خبرنگاری شغل انبیاست چرا که در اطلاع رسانی دقیق در جامعه تلاش های ارزنده ای انجام می دهند.

روزان اذعان کرد: امام (رحمته الله علیه)فرموده است: "هرکسی از مخلوقی تعریف کند در واقع تعریف از خالق یکتاست"۰

پایان پیام /

 

 

 

 

کد خبر 447485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha