تجدید بیعت مسئولان دهلران با حضوردر یادمان شهدای شرهانی با شهدا

خبرگزاری شبستان: همزمان با آخرین روزکاری در سال ۹۳ جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان دهلران با حضور در محل یادمان شرهانی با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق نمودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از فرمانداری دهلران، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان دهلران با حضور در یادمان شرهانی با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه شهرستان دهلران با تبریک فرارسیدن سال جدید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: وجب به وجب خاک شهرستان دهلران به واسطه حضور شهدا و خون مطهر آنان دارای قداست است.

 

وی شهدا را مصداق واقعی رهروان راه حق دانست و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم دشمنان، اقتدا به سیرو سلوک شهدا بهترین روش برای مقابله موثربا جنگ نرم دشمنان می باشد.

 

امام جمعه شهرستان دهلران با اشاره به اهمیت جایگاه شرهانی در کشور خاطرنشان کرد: شرهانی یک منطقه بین المللی است و طبق بررسی های صورت گرفته نزدیک ترین یادمان به کربلا است.

 

وی گفت: مسئولان استان می بایست زیرساخت های یادمان شرهانی را ترمیم کنند از جمله بهبود وضعیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه، استقرار اکیپ پزشکی و برپایی ایستگاه های فرهنگی در محل یادمان شرهانی می باشد.

 

امیدعلی سبزی، فرماندار شهرستان دهلران نیز در این مراسم گفت: وظیفه اصلی مسوولان خدمت بی منت و صادقانه به مردم است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه به نیازها، مشکلات و مطالبات مردم از سوی مسئولان بسیار اهمیت داشته و در اولویت قرار دارد.

 

وی، افزود: در طول تاریخ حیات بشر،انسان های زیادی می آیند و می روند ولی آنانی که برای آسایش، امنیت و رفاه مردم از بالاترین سرمایه وجودی خود که همانا جان خود می باشد، می گذرند نام آنها جاودان خواهد ماند.

 

فرماندار شهرستان دهلران، اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس گرچه کم سن و سال بودند اما شعور و غیرت آنان بالا بود و با رهبری امام راحل و با اعتقاد و ایمان راسخ خود فداکاری های بسیاری را از خود نشان دادند.

 

وی ادامه داد: اگر نبود فداکاری و از جان گذشتگی جوانان این مرز و بوم، امروز کشور ما اینچنین در مقابل کشورهای ابر قدرت دنیا ایستادگی نمی کرد و عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان نمی کشاند.

 

 

سبزی خاطر نشان کرد: هر کسی و با هر سلیقه و شغلی که دارد می بایست ادامه دهنده راه و آرمان شهدا باشد و خود را در مقابل شهدا مسئول بداند.

 

وی، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان ایلام به ویژه دهلران در دوران دفاع مقدس محل جنگ بوده است می بایست مسئولان به یادمان شرهانی به عنوان نقطه نمونه استان توجه بیشتری داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان دهلران، یادآور شد: در سال جاری از محل اعتبارات شهرستان مبلغ 1 میلیارد ریال برای فضاسازی و کارهای عمرانی یادمان شرهانی اختصاص داده شد.

 

وی به مسوولیت ویژه مدیران دستگاههای اجرایی در ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: دراین ایام همه دستگاه ها به خصوص دستگاههای خدمات رسان باید آماده خدمات رسانی به مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور باشند

 

پایان پیام/

کد خبر 447476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha