مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه درسراسر کانون های مساجد چهارمحال وبختیاری برگزارمی شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری، از برگزاری مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه درسراسر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبرداد.

حجت الاسلام مرادیوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری امروز(28اسفند) با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و با اشاره به اینکه اهتمام به شناخت شخصیت حضرت زهرای اطهر (س) و تبیین آن برای جوانان امری ضروری است و جامعه باید حرمت شعائر و ایام فاطمیه را نگاه دار به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت: همزمان آغاز ایام دوم فاطمیه درکانون های فرهنگی هنری سراسر استان مراسم عزاداری برگزارمی شود.

 

وی با اشاره به برخی از مناقب و ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه(س) افزود: عبادت و بندگی معبود، تقوای الهی، صبر در برابر ناملایمات، تحمل مشقات، علم و آگاهی، تربیت فرزندان، همسرداری، حیا و عفت و پاکدامنی بخشی از خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی ایشان است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری خاطرنشان کرد: ابعاد شخصیتی ایشان برای همه افراد جامعه اسوه است و تاسی از سیره فاطمی جامعه را به سمت ارزش‌های اخلاقی و دینی و تربیتی سوق می‌دهد.

 

حجت الاسلام یوسفی با اشاره حجاب و حیای حضرت فاطمه(س) بیان داشت: هویت و شخصیت زن مسلمان با حجاب گره خورده است، عفت و حجاب و حیای زن یکی از مهمترین عوامل حفظ و بقای عفت عمومی است.

 

لازم به ذکراست: همچنین ویژه برنامه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) درحرم امام زادگان حلیمه وحکیمه خاتون شهرکرد(4فروردین)سال94 ساعت 11صبح برگزارمی شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 447473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha