۱۰ هزار نقشه جانمایی امامزاده های گلستان بین مسافران نوروزی توزیع می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گلستان از توزیع جانمایی امامزاده‎های گلستان بر روی ۱۰هزار نقشه برای مسافران و زائران نوروزی در ورودی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمد کوهساری، مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گلستان، امروز (28 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: برای اینکه شرایط را برای زیارت مسافران نوروزی به بقاع متبرکه و امامزادههای استان فراهم کنیم از ابتدای سال جدید تا پایان این ایام، توزیع نقشهها صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به شاخصترین امامزادههایی که در ایام نوروز مورد استقبال زائران نوروزی قرار میگیرند، افزود: به لحاظ اینکه گلستان در مسیر تردد زائران مشهد الرضا (علیه السلام) قرار دارد زائران زیادی از این استان عبور میکنند.

 

کوهساری اظهارداشت: امامزادههای علیرضا سرطاق بندرگز، امامزاده مجید کردکوی، امامزاده روشن آباد، امامزاده عبدالله و امامزاده نور گرگان، امامزاده طیب قرن‌آباد، امامزاده قاسم دلند، امامزادگان محمد بن زید و محمد بن جعفر (علیه السلام) آزادشهر و امامزاده یحیی بن زید گنبد کاووس از امامزادههایی هستند که بیشترین زائر را در عید نوروز دارند.

 

وی تصریح کرد: بر روی تمام این نقشه‌ها، کروکی تک تک امامزاده‌های مجری طرح استان چاپ شده است که زائران و گردشگران نوروزی بتوانند به راحتی از بقاع متبرکه گلستان استفاده کنند.

 

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: محل توزیع این نقشه‌ها، ستاد تسهیلات نوروزی و بقاع متبرکه و خیمه‌های معرفت دینی و ایستگاه‌های راهنمای گردشگران است.

 

پایان پیام/

کد خبر 447464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha