كمك بیش از ۳۰ میلیارد ریالي مازني ها به ستاد عتبات عالیات/افزایش ۱۵ درصدی نذورات

خبرگزاری شبستان: رییس ستاد عتبات عالیات مازندران از كمك بیش از ۳۰ میلیارد ریال وجه نقدی و غیر نقدی در ۱۱ ماه گذشته توسط مردم عاشق ائمه اطهار(علیهم السلام) این استان به این ستاد خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد رشد داشت.

محمد حسن اصغری، رییس ستاد عتبات عالیات مازندران، امروز (28 اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: شیفتگان ائمه اطهار(علیهم السلام) در 11 ماه گذشته، 26 میلیارد و 961 میلیون و 582 هزار ریال وجه نقد به ستاد عتبات عالیات این استان کمک کردند.

 

وی افزود: 3 میلیارد و 855 میلیون ریال، جواهرات، برنج، فرش و ... در قالب وجوه غیر نقدی به این ستاد کمک شد.

 

اصغری با اشاره به کمک 30 میلیارد و 100 میلیون ریالی مازنی ها به ستاد عتبات عالیات استان در 11 ماه گذشته ، تصریح کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 15 درصد رشد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه در سال 1394 ، پروژه گنبد امام حسین (علیه السلام) به ستاد عتبات عالیات مازندران سپرده شد، اظهار کرد: 500 خشت طلا گنبد این بارگاه را ستاد عتبات عالیات این استان قبول کرد.

 

اصغری بیان کرد:  قیمت هر خشت، دو میلیون و 150 هزار تومان است که تاکنون از طرف مردم و نهادهای مازندران با استقبال خوبی، روبرو شد.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور را مدیون ائمه معصومین (علیهم السلام) هستیم و میزان ارادت و محبت خود را می توانیم با کمک به ستاد عتبات عالیات نشان دهیم، یادآور شد: مردم شهرستان های ساری، محمودآباد، تنکابن و سیمرغ بر اساس جمعیت، بیشترین كمك نذورات را انجام دادند.

 

اصغری با بیان کسب رتبه برتر عتبات عالیات مازندران در سال 1392 و رتبه نخست شهرستان ساری بین شهرستان های کشور، ابراز کرد: مردم ولایی و عاشقان ائمه اطهار(علیهم السلام) می توانند با واریز کمک های خود به حساب های 1025 بانک ملی، 49/7878 بانک سپه و 51214 بانک مسکن یا با مراجعه حضوری به ستاد عتیات عالیات مازندران واقع در خیابان انقلاب، ساختمان شماره 2 استانداری و ستادهای تابعه در شهرستان های استان، نذورات نقدی و غیر نقدی خود را اهداء کنند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 447455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha