جا به جایی و تغییر مدیران شهری کرج در آستانه نوروز ۹۴

خبرگزاری شبستان: شهردار کرج در آستانه نوروز ۹۴، تعدادی مدیران شهری را جا به جا یا تغییر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آخرین نشست شورای برنامه ریزی سال ۹۴ شهرداری کرج با انتصاب ها و تغییرات عمده در بخش های مدیریتی همراه بود.

 

این در حالی است، که شهرداری کرج دارای ۱۲ منطقه شهری و حدود شش سازمان وابسته است.

 

بر این اساس و به نقل از پایگاه خبری شورا و شهرداری کرج علی ترکاشوند، شهردار کرج در آخرین نشست شورای برنامه ریزی سال 94 ، براساس احکام جدید فرج الله ایلیات شهردار منطقه 10 کرج را به عنوان معاون اداری و مالی شهرداری منصوب کرد.

 

بر این اساس، محمدرضا رضاپور در جایگاه قائم مقام شهردار باقی خواهد ماند.

 

پرویز ایوانی به عنوان مدیر کل حوزه دفتر شهردار کرج معرفی شد.

 

جای فرج الله ایلیات در منطقه 10 این دستگاه را حسین شریف کاظمی گرفت و احمدرضا خلوصی به عنوان مدیر منطقه 2 شهرداری کرج منتصب شد.

 

سیدرضا فیض مدیرعامل سازمان زیباسازی به جای مدیر منطقه 4 شهرداری کرج نشست و عباس سعیدی کیا مدیریت منطقه 5 شهرداری کرج را به عهده گرفت.

 

طبق حکم صادره از سوی شهردار ، علیرضا کیان با حضور در منطقه 7 مدیریت این منطقه را به عهده خواهد گرفت و 'مجتبی اسکندری' به عنوان مدیر منطقه 9 شهرداری کرج معرفی شد.

 

عباس کمالی روستا نیز در این انتصابات جایگزین مجتبی اسکندری در منطقه 11 شد و عباس کمالی نژاد مدیریت منطقه 12 شهرداری کرج را به عهده گرفت.

 

همچنین رضا زین العابدینی به جای مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج منصوب شد و عباس زارع مشاور عالی شهردار شد.

 

علیرضا رحیمی به جای مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نشست و 'الهام باقری' مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری شد.

 

احمد دهقان با حکم شهردار به عنوان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری انتخاب شد و 'مهرداد فیروزبخت' مسوولیت قائم مقامی معاونت شهرسازی و معماری این دستگاه خدمات رسان را به عهده گرفت.

 

بر اساس حکم شهردار همچنین، برزو سلیمانی به عنوان مدیر پژوهش انتخاب شد و مسوولیت روابط عمومی شهرداری به 'وحید آقاشریفی' رسید. 'احمد خیری' نیز که پیش از این به عنوان سرپرست این واحد فعالیت می کرد از این پس به عنوان مشاور رسانه ای شهردار فعالیت خواهد کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 447440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha