اختصاص بیش از ۲۱ میلیارد ریال برای جهیزیه نوعروسان صومعه‌سرا

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا گفت: در سال ۹۳ به ۲۹۳ نوعروس تحت حمایت این نهاد بیش از ۲۱ میلیارد ریال برای کمک هزینه جهیزیه اختصاص داده شده است.

علیرضا محمدی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در صومعه‌سرا اظهار کرد: ازدواج یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه، تامین جهیزیه نوعروسان را با مشکل روبه‌رو کرده است، افزود: در این راستا کمیته امداد برای دستگیری این قشر از افراد جامعه و احیای سنت حسنه در جامعه مساعدت‌های چشمگیری دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا گفت: یکی از سیاست‌های کلی کمیته امداد تحکیم خانواده و ترویج ازدواج آسان بین جوانان مددجو است.

محمدی تصریح کرد: تمامی نوعروسان تحت حمایت این نهاد از کلاس‌های آموزشی متعدد قبل، حین و بعد از ازدواج با حضور استادان مجرب بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در راستای کمک به نوعروسان بالغ بر 21 میلیارد و 400 میلیون ریال در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه در سال 93 به آنها مساعدت شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از منابع مالی لازم برای اجرای این قبیل برنامه‌ها از محل اعتبارات کمیته امداد و بخش دیگر نیز از سوی خیرین تأمین می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا اظهار کرد: یکی از بهترین کارهایی که بعد از پیروزی انقلاب انجام شد، تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بود که فعالیت های با ارزش این نهاد را باید در ردیف همان اعمالی دانست که با وجود داشتن ظاهری مادی، دارای باطنی زیبا و خدایی است.

محمدی افزود: همکاری و کمک‌های خیرین و انسان‌های نیکوکار می‌تواند منشأ خدمات مطلوب‌تری به مددجویان و زوج‌های جوان در نقاط مختلف باشد.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 447382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha