پیام تبریک استاندار خراسان شمالی در آستانه سال نو

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان شمالی در آستانه آغاز سال نو پیام تبریک صادر و برای آحاد مردم سالی پر بار، پرخیر و برکت و خدمت بیشتر برای مردم آرزو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی در پیام خود به مناسبت آغاز سال نو  عنوان کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال»
 

نـوروز، بهار طبیعت و جشن شکوهمـند ایران باستان و گــویای پیـشینه ی تابناک میهن ما و جلوه ای مهم از فرهنگ غنی این مرز و بوم است.


نوروز، تجدید خاطــره بزرگ خویشاوندی انسان با طبیعت است که گذشت سال هــای دراز نه تنها از شکوهمندی سنّتهای آن نکاسته بلکه روشنگر این واقعیت بوده که بزرگ داشت نوروز و گرامی داشتن سنتهای آن با احساس و اندیشه ایرانی، پیوندی ناگسستنی یافته است.


و اینک در آستانه فصل بهار که فصل اعتدال است وجلوه جمال و جولان جلال، از همراهی و مساعدت آحاد مردم شریف و قدرشناس استان و تلاش مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی  در سالی که گذشت مقدمات گام نهادن در عرصه های جدید توسعه و پیشرفت همه جانبه استان را فراهم آوردند، صمیمانه قدر دانی و تشکر نموده و ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، پاره تن و نور چشم و میوه دل پیامبر اکرم (ص)،  سال نو را تبریک عرض می نمایم وآرزوی سالی توام با بهروزی و توفیق برای هم استانی های عزیز را از درگاه ایزد منان آرزودارم .


امیدوارم درسایه تلاش، همت و یکدلی همه علاقه مندان به توسعه استان، سالی پربار، پرخیر و برکت و خدمت بیشتر برای شما مردم عزیز داشته باشیم.

 


پایان پیام/

 

کد خبر 447284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha