برگزاری یادواره‌های شهدا و مراسمات انقلابی از نقاط قوت فومن است

خبرگزاری شبستان: فرماندار فومن با بیان اینکه یادواره شهدا، مراسمات انقلابی و.... از نقاط قوت این شهرستان است، گفت: این نقطه قوت شهرستان باید تبلیغ بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فومن، میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن ظهر امروز(26اسفند) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: جمع‌بندی در جلسات همان مصوباتی است که اجرای آن پیگیری و به استانداری گزارش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه هرگز نباید از مسئولیت خود غافل شویم، افزود: در جایی که مسئولیت عمومی مردم را متقبل می‌شویم باید به مسئولیت خود عمل کنیم.

فرماندار فومن با بیان اینکه فرماندار یک شهرستان در برابر همه مسائل و حوادث و ... پاسخگو است، گفت: فرمانداری دستگاه حاکمیتی و فرماندار نماینده رئیس جمهور در شهرستان است که وظایفش از هر مسئولی سنگین‌تر است.

مومنی‌زاده با بیان اینکه فرماندار از ظرفیت مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان استفاده می‌کند، تصریح کرد: در قبال مردم باید متواضع باشیم و به همه تکریم کنیم.

وی با بیان اینکه نظام و جامعه ما یک جامعه دینی و ایمانی است، خاطرنشان کرد: احترام به روحانیت در جامعه به خصوص در شهر فومن که یک شهر مذهبی و دینی است، وجود دارد.

فرماندار فومن با بیان اینکه یادواره شهدا، مراسمات انقلابی و.... از نقاط قوت این شهرستان است، اظهار کرد: این نقطه قوت شهرستان باید تبلیغ بیشتری شود.

مومنی‌زاده افزود: مسئولیت یک امانت است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به ما اعتماد کرده و داده است و ما باید از آن پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه 21 سال در عرصه‌های مختلف فعالیت کرده است، گفت: توان مدیریت شهرستان فومن را در خود می‌بیند و همه باید تلاش کنیم که کار ماندگار انجام دهیم و دچار روزمرگی نشویم.

فرماندار فومن با بیان ایکه اگر هر مدیر از ابتدای مسئولیتش فقط یک کار ماندگار در شهرستان انجام می‌داد، امروز شاهد هزاران کار بودیم، تصریح کرد: به مسائل عمرانی حساسیت ویژه‌ای دارد و برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها باید در اسرع وقت انجام شود تا جشن روشنایی بگیریم.

مومنی‌زاده با بیان اینکه در راستای تسهیلات سفر همه مسئولان باید وظیفه ذاتی خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: هلال احمر پایگاه‌های خود را در مکان‌های گردشگری و ورودی شهر مستقر کند.

وی ميزان حضور میهمانان نوروزي با توجه به وجود آثار تاریخی و تفرجگاه‌های بکر طبیعی این شهرستان در ایام نوروز را چشمگير توصيف کرد و افزود: اميدواريم در ایام نوروز  با ارائه خدمات خوب شاهد رضايت‌مندي مسافران و گردشگران باشيم.

فرماندار فومن با بیان اینکه اداره اماکن و نیروی انتظامی مسافرکاشانه‌ها و هتل‌ها را برای امنیت بیشتر مسافران بررسی کند، گفت: با چاپ اقلام تبلیغاتی همچون بنر و بروشور به معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان به مسافران ورودی در ایام نوروز پرداخته شود.

مومنی‌زاده با بیان اینکه هر کسی برای خود رای، نظر و اندیشه‌ای دارد که متعلق به خود فرد است، تصریح کرد: همه جریانات و احزاب و افراد و ... با هر سلیقه‌ای و گرایش فکری اعم از شهرستانی، استانی، ملی مورد احترام هستند.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد امور شهرستان و ارائه خدمات به مردم باید حزبی نگر عمل نکنیم، خاطرنشان کرد: تفاوت در ذات آفرینش است و برای ما نباید غیرعادی باشد.

فرماندار فومن با بیان اینکه ذات آفرینش بر اساس تنوع است، اظهار کرد: رنگ‌های مختلف در کنار یکدیگر یک نقاشی هنرمندانه را به وجود می‌اورد و این امر نباید موجب تنش و چالش باشد.

پایان‌پیام/

کد خبر 447216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha