فراخوان تاليف كتاب درباره امام زين العابدين علیه السلام

خبرگزاری شبستان: كميته برگزار كننده جشنواره تراتيل السجاديه در آستان مقدس امام حسين عليه السلام از تمامی نويسندگان و محققان دعوت كرده در تاليف كتابی درباره امام علی بن الحسين زين العابدين عليه السلام شركت كنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آستان مقدس حسينی از تمام نويسندگان و مؤلفان اسلامی خواسته در فراخوان تاليف كتاب درباره امام زين العابدين عليه السلام شركت كنند.


كميته برگزار كننده جشنواره تراتيل السجاديه در آستان مقدس امام حسين عليه السلام از تمامی نويسندگان و محققان دعوت كرد در تاليف كتابی درباره امام علی بن الحسين زين العابدين عليه السلام شركت كنند.

 

جمال الدين شهرستانی رييس كميته برگزار كننده جشنواره می‌گويد آستان مقدس حسينی قصد دارد با اين فراخوان و از طريق قلم‌های محققان درباره اهل بيت عليهم السلام به تاليف كتاب درباره امام زين العابدين بپردازد و در اين راستا از تمام محققان و نويسندگان و متفكران دعوت كرده در اين جشنواره شركت كنند و تاكيد كرد كه آستان مقدس حسينی كتاب‌های ارسال شده به جشنواره را چاپ خواهد كرد و صد نسخه از كتاب را نيز به صورت رايگان در اختيار مؤلف قرار می دهد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری آستان مقدس حسينی در ضمن جشنواره تراتيل السجاديه گذشته خود نمايشگاه تراتيل السجاديه را نيز افتتاح كرد كه شامل آثار و توليدات و كتب متنوع علمی با موضوعيت امام زين العابدين عليه السلام بود و علاوه بر آن رساله حقوق امام سجاد عليه السلام و آثار متعدد فارسی، عربی، انگليسی و فرانسوی در اين نمايشگاه عرضه شد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 447183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha