احیای  امر به معروف و نهی از منکر موجب ارائه الگوی اسلامی به دنیا می شود

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، لرستان با بیان اینکه امر به معروف در جامعه مغول مانده است، گفت: نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف جهت معرفی الگویی اسلامی به جهان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، امروز(26 اسفند) در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: نهادینه سازی امربه معروف و نهی از منکر جهت ارائه الگوئه اسلامی به جهان ضروری است.

 

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر موجب سلامت و سعادت جامعه می شود، افزود: می توان  الگوی اسلامی را با محوریت امر به معروف و نهی از منکر به دنیا معرفی کرد.

 

سرهنگ پازداربا بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز مغفول مانده است، اظهار داشت: نهادینه سازی این فرهنگ نیازمند همکاری و همیاری عموم مردم و مسئولان است.

 

وی، با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر وظیفه ای عمومی است،همگانی است، افزود: توجه مسؤولان به این مهم موجب تشویق و ترغیب مردم خواهد شد.

 

سرهنگ پازدار، بیان کرد: نظارت همگانی به مسأله امر به معروف و نهی از منکر موجب آبادانی جامعه می شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، ادامه داد: غفلت از امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب بروز مشکلات اجتماعی می شود.

 

وی، بیان کرد: کاهش گناه، ناملایمات و کم شدن رفتارهای ناسالم از جمله آثار مثبت توجه و نظارت همگانی به مسأله واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

 

سرهنگ پازدار، با اشاره به درپیش رو بودن تعطیلات نوروزی، اظهار کرد:  توسعه فعالیت های ستاد امر به معروف استان در ایام نوروز ضروری است.

 

وی افزود:ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تلاش می کند در ایام نوروز با فعالیت خود در راستای فراهم کردن محیطی آرام و سفری خوش برای مسافران نوروزی استان، تلاش کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 447147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha