۲۰۰ دستگاه تاکسی در همدان آماده سرویس دهی در مسیر آرامستان باغ بهشت‎

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان گفت : با انجام برنامه ریزی لازم و فراهم آوردن شرایط مطلوب ۲۰۰ تاکسی آماده سرویس دهی به مسافران در مسیر آرامستان باغ بهشت همدان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان ، مهرداد خورشیدوند، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان گفت: در پنجشنبه و جمعه آخر سال ، تعداد 100 دستگاه ون  و نیز 100 دستگاه تاکسی برای ایاب و ذهاب همشهریان گرامی برای زیارت قبور مطهر شهدا و اهل قبور به آرامستان باغ بهشت مهیا می شود.

 

وی افزود: با انجام برنامه ریزی لازم و فراهم آوردن شرایط مطلوب 200 تاکسی آماده سرویس دهی به مسافران در مسیر آرامستان باغ بهشت همدان است.

 

وی بیان کرد: در این طرح 100 دستگاه تاکسی ون از ابتدای خیابان شهدا ، روز پنجشنبه از ساعت 12 تا 19 عصر و روز جمعه از ساعت 8 تا 13 ظهر وهمچنین تعداد 10 دستگاه تاکسی نیز در داخل آرامستان  ارائه خدمت می کنند.

 

خورشیدوند از تاکسیرانان زحمتکش که نسبت به سرویس دهی مناسب اهتمام می کنند قدردانی کرد و از همشهریان خواست برای ارائه خدمات مطلوب و همچنین ایمنی بیشتر از سوار شدن به خودروهای شخصی خودداری کرده و نقطه نظرات و انتقاد و پیشنهادات خود را به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان با شماره تلفن گویای 32514242 (واحد رسیدگی به شکایات) و همچنین سامانه 30004139 اعلام کنند.

 

 

 

پایان پیام/

کد خبر 447134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha