دانشجویان چهارمحال وبختیاری ابتدای سال۹۴ به مناطق محروم اعزام می شوند

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان چهارمحال وبختیاری ابتدای سال۹۴ به مناطق محروم اعزام می شوند.

احمد راستینه، مسئول بسیج دانشجویی چهار محال و بختیاری امروز(26 اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد، گفت: تلاش برای محروميت زدايی، ترويج سبک زندگی اسلامی، تبيين فرهنگ توليد و اشتغال و استفاده از تمام ظرفیت های مردم روستاهای محروم در جهت توسعه اشتغال و کارآفرينی را از مهمترين اهداف اعزام اين گروه ها به شمار می رود.

 

احمد راستینه افزود: اعزام دانشجويان به اين اردوها از تاريخ اول فروردین 94 شروع و تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

 

وی، ادامه داد: در اين مدت 505 نفر از دانشجویان داوطلب بسیجی خواهر و برادر در قالب هشت گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم محروم، عازم مناطق قلعه سوخته و پشت کوه فلارد لردگان، ميانکوه، ديناران و قلعه رشيد اردل و مشايخ کيار می شوند.

 

راستينه با اشاره به محورهای فعاليت اين گروه های جهادی، فعاليت های عمرانی، پزشکی، توسعه مراکز فرهنگی، آموزشی، عقيدتی و بصيرتی را از مهمترين جنبه های فعاليت گروه های جهادی برشمرد.

 

مسئول بسيج دانشجويی چهارمحال وبختیاری درادامه گفت: اين تعداد دانشجو از دانشگاه های پيام نور سراسر استان، دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه علمی کابردی استان به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

 

گفتنی است: همزمان با حضور یک تيم پزشکی از دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی در منطقه ميانکوه اردل برای ارائه خدمات پزشکی به مردم آن منطقه، گروه جهادی دیگری به رنگ آميزی مدارس این منطقه می پردازد تا فعالیت جهاد نوروزی  94 دانشجویان بسیجی در عرصه های مختلف تعلیم و تربیت و درمان مردم محروم توأم شود.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 447126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha