برنامه‌های شب تحویل سال نو در آستان مقدس حضرت معصومه (س)

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ویژه‌برنامه های شب تحویل سال نو در آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه (س) امروز (26 اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص ویژه برنامه های ایام نوروز عنوان کرد: برنامه‌های لحظه تحویل سال94 در تاریخ 29 اسفند از ساعت 22 در آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) با برگزاری تواشیح و برنامه‌های نشاط‌آور شروع می‌شود.

 

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: در شب تحویل سال نو برنامه زمزم معرفت ساعت 22 و سی دقیقه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد به صورت پرسش و پاسخ اجرا می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمدی بیان کرد: در شب تحویل سال نو، قرائت قرآن کریم با تلاوت کریم منصوری در ساعت 24، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مومنی در ساعت 40 دقیقه بامداد، دعای توسل با صدای مداح اهل بیت (ع) حیدرزاده در ساعت یک و 20 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: لحظه تحویل سال نو در ساعت 2 و 15 دقیقه صبح خواهد بود که زائران با توسل به امام زمان (عج) به استقبال سال جدید خواهند رفت و پس از آن پیام مقام معظم رهبری (مد ظله) در حرم پخش می‌شود.

 

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: در پایان زائران حرم به صورت همگانی به زیارت حضرت معصومه (س) خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمدی عنوان کرد: بعد از تحویل سال، برنامه هایی در قالب مناجات‌خوانی برای زائرانی که تمایل دارند بعد از تحویل سال، به شب زنده داری در حرم بپردازند، برگزار می‌شود.

 

پایان خبر/

 

کد خبر 447113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha