چهره های ماندگار ورزش بسیج کردستان تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: همایش تجلیل از چهره های ماندگار ورزش بسیج استان شامل پیشکسوتان، مدال آوران، مربیان و مسئولان هیئت های ورزشی به مناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه کردستان امروز (26 اسفند) در این آیین گفت: سپاه بیت المقدس در جهت تامین امنیت پایدار  و با این رویکرد که مردم استان در متن این امنیت قرار بگیرند که راهبرد نظام در شمالغرب کشور است رویکردی سازمانی و بیرونی را همزمان دنبال می کند.

 

وی، آمادگی افراد و بسیجیان را در دو مقوله یگان و رزم تعریف کرد و افزود: خوشبختانه امادگی و پشتیبانی خوبی در جغرافیایی مورد استفاده ما بر اساس ماموریت مان وجود دارد و برای رسیدن به رسالتی که بر عهده داریم باید از نظر یگانی و رزمی نیز همواره آماده باشیم.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به بهره مندی از توان نیروهای خلاق، وجدان مردم فرهنگی استان اذعان کرد: در ضمیر و اقدامات اولیه آمادگی وجود دارد و در این شرایط قائم به قول هستیم.

 

سردار رجبی، ادامه داد: در حوزه اقشار بسیج و نقش بیرونی سال به سال در حد وسع و توان اقدام شده است و از تعامل خوب سازمانی بهره مند هستیم و نقش آفرینی های خوبی در این زمینه شده است.

 

وی کسب عناوین و رتبه های برتر ملی و بین المللی را از جمله کارنامه قابل قبول سپاه در سال های اخبر ذکر کرد و گفت: در سال 90 در کشور جایگاه 27 به کردستان اختصاص داشت اما امروز به رتبه های 7 و 10 سازمانی و بیرونی دست یافته ایم.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه این استان به لحاظ جغرافیای طبیعی و انسانی ظرفیت بزرگ شدن را دارد، افزود: در سال 93 فرزندان برومند و تلاشگر این استان در 30 رشته ورزشی شرکت کردند و در بسیاری از رشته ها عناوین خوبی را در سطح ملی و بین المللی از آن خود کردند.

 

رجبی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با این رویکرد سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی از ظرفیت های عظیم موجود در استان با بهره مندی از تجربه پیشکسوتان و ذخایر انسانی بهترین استفاده را در زمینه های مختلف بگیرند.

 

پایان پیام/

کد خبر 447090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha