بیش از ۱۵۰ پاسخ به فراخوان پرسش استاندار از جوانان گلستان ارسال شد

خبرگزاری شبستان: مشاور جوانان استاندار گلستان از ارسال بیش از یکصد و ۵۰ پاسخ به فراخوان پرسش استاندار از جوانان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی نصیبی، مشاور جوانان استاندار گلستان اظهار داشت: استاندار گلستان در نشست عمومی با جمعی از جوانان استان در (27 آبان) دو پرسش در رابطه با توسعه استان و اشتغال در گلستان مطرح کرده و خواستار ارائه پاسخ های کاربردی جوانان استان در این راستا شد.

 

رئیس گروه مشاوران جوان گلستان افزود: بر این اساس این حوزه نسبت به اطلاع رسانی در فضای مجازی، دانشگاه ها، سازمان های مردم نهاد، ادارات، شهرستان ها و غیره با کمک فعالان غیردولتی، مشاوران جوان فرمانداری ها و ادارات و دانشگاه ها، اقدام کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: تا ابتدای اسفند پایان زمان ارسال پاسخ ها، یکصد و 56 پاسخ تشریحی به پست الکترونیک اعلام شده ارسال شد.

 

نصیبی گفت: جای بسی مسرت است که به نظر کارشناسان، بسیاری از پاسخ های تشریحی ارائه شده توسط جوانان در حوزه های توسعه گلستان و اشتغال در استان، از سطح قابل قبولی برخوردار بوده و قابل تامل و بررسی توسط برنامه ریزان است.

 

رئیس گروه مشاوران جوان استان اظهار داشت: استقبال این گونه جوانان استان از فراخوان مذکور و پاسخ های کاربردی ارائه شده آنها، که نشانگر دغدغه آنان نسبت به توسعه استان، صاحبنظر بودن جوانان با توجه به گسترش تحصیلات تکمیلی در جامعه و غیره است مبین ظرفیت ها و توانمندیهای بسیار جوانان گلستانی بوده که از این رو امیدواریم در روند توسعه استان، بهره کافی از فکر پویا و اندیشه کاربردی جوانان برده شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به جهت کاهش هزینه ها و صرفه جویی، عمده اطلاع رسانی ما در رابطه با طرح مذکور را از طریق فضای مجازی، سایت های اداری و غیردولتی، اتوماسیون اداری، و غیره انجام داده و پاسخ ها را نیز از طریق پست الکترونیک اعلام شده دریافت کردیم و از این رو تا به اکنون این حوزه بدون صرف هزینه، ایده های تشریحی مناسبی را دریافت کرده است.

 

نصیبی اظهار داشت: همه پاسخ های ارائه شده توسط جوانان به مدیران مرتبط استان ارائه خواهد شد.

 

وی متذکر شد: داوری آثار توسط چهار نفر از کارشناسان صاحبنظر و با تجربه معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری انجام شده و از پنج فرد برگزیده، تقدیر خواهد شد.

 

نصیبی در بخش پایانی سخنانش نهایت تشکر را از همکاری دستگاه های ذیربط، رسانه ها، مشاوران جوان فرمانداری ها و ادارات و دانشگاه ها و غیره در جهت اطلاع رسانی و هماهنگی طرح ابراز داشته و از تک تک جوانان صاحبنظری که به جهت دغدغه هایشان در فراخوان مذکور شرکت کردند ابراز داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 447084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha