تسهیلات اقتصادمقاومتی به ۱۱۰ بسجی فومنی پرداخت شد

خبرگزاری شبستان: مدیر بسیج سازندگی فومن گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی به یک صد و ۱۰ بسیجی فومنی در سال ۹۳ پرداخت شد.

تسهیلات اقتصادمقاومتی به 110 بسجی فومنی پرداخت شد

مدیر بسیج سازندگی فومن گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی به یک صد و 10 بسیجی فومنی در سال 93 پرداخت شد.

ناصر جوانمرد، مدیر بسیج سازندگی فومن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فومن اظهارکرد: بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، حمایت از تولید ملی و رسیدن به خودکفایی، تسهیلات اشتغالزایی در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال 93 به یک صد و 10 بسیجی فومنی تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: تسهیلات ارائه شده 15 میلیارد ریال بوده است.

مدیر بسیج سازندگی فومن با بیان اینکه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به مشاغلی زودبازده تعلق می‌گیرد، گفت: مشاغلی چون پرورش مرغ بومی، اردک، قارچ خوراکی، پرورش زنبور عسل و ... جز طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

جوانمرد با بیان اینکه اقدام در عرصه اقتصاد مقاومتي يكي از موضوعات مهمي است كه بايد در دستور كار نهادهاي متعدد قرار گيرد، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تلاش برای بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی واتکا به توانمندی‌ها برای رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه خوداتکایی مهمترین نیاز زیر بنایی کشور برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد در تقویت قدرت و عدم توجه به آن در ضعف کشور اثر گذار است.

مدیر بسیج سازندگی فومن اظهار کرد: مقوله اقتصاد مقاومتی بارها و بارها از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است و همه مسئولان امر باید این موضوع را در صدر کارهای خود قرار دهند.

جوانمرد با بیان اینکه بسیجیان در همه عرصه‌ها به ولی امر خود لبیک گفته‌اند، افزود: بسیجیان در امر اقتصاد مقاومتی هم به فرمایشات رهبر خود لبیک گفتند و پیشرفت‌های خوبی در این زمینه شده است.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه فومن در راستای اشتغالزایی برای بسیجیان از طریق طرح اقتصاد مقاومتی تلاش‌های بی‌وقفه‌ای انجام ‌می‌دهد، گفت: این ناحیه با برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، عرصه را برای فروش محصولات اقتصاد مقاومتی ایجاد می‌کند تا کارآفرینان بتوانند به سهولت محصولات خود را در معرض عرضه قرار دهند.

پایان‌پیام/

کد خبر 447066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    بسیجی صحیح می باشد در تیتر