ویژه نامه نوروزی سروش منتشر شد

خبرگزاری شبستان: ویژه نامه نوروزی هفته نامه سروش با ده ها مطلب متنوع، جذاب و خواندنی در شمارگان و صفحات ویژه نوروز منتشر و در کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، در شماره نوروزی سروش که در 180 صفحه به صورت گلاسه و تمام رنگی منتشر شده است، سیر تا پیاز سریال های نوروزی، گزارش پشت صحنه 2 مجموعه نوروزی تلویزیون، چهره های سال 92 و سریال های نوروزی سیما درج شده است.

صفحات نخستین مجله سروش با نگاهی به عملکرد ده ساله سازمان صدا و سیما در دوره آقای ضرغامی آغاز می شود و در ادامه مروری بر عملکرد محمد سرافراز در صدا و سما مورد بررسی قرار می گیرد.

گزارش از پشت صحنه دو سریال نوروزی به نام های " فوق سری" ساخته مهدی فخیم زاده و " سر به راه" ساخته فلورا سام و همچنین گزارشی از تولید مجموعه  "اتاق عمل" به کارگردانی مهران مدیری از دیگر مطالب ویژه نامه انتشارات سروش است که از فعالیت جدی صدا و سیما همانند سال های قبل در تولید مجموعه های طنز و جذاب برای مخاطبان است.

برنامه های کودک و کارتون همواره محبوب ترین گونه روایی در جامعه محسوب شده و این محبوبیت به دلیل حس نوستالژیکی که در پس زمینه خود دارد برای بسیاری از مردم خوشایند و قابل درک است. از این رو ویژه نامه سروش این بار نگاهی دقیق به همه برنامه های کودک نوروزی داشته و به معرفی برنامه هایی که در نوروز 94 پخش خواهد شد می پردازد.

در این بخش مجله سروش گفت و گوهای جذابی با گیتی خامنه، الهه رضایی، نگار استخر و آزاده آل ایوب از جمله مجریان باسابقه کودک منتشر کرده و از حال و هوای نوروزی آنها و دنیایی که با کودکان ساخته اند، سخن گفته است.

همین گزارش می افزاید؛ در ویژه نامه سروش گفت و گوهای جذاب و خواندنی از شبنم مقدمی، فاطمه گودرزی، بهاره رهنما، آناهیتا افشار، ساعد سهیلی، نفیسه روشن، داریوش اسدزاده، پرویز پورحسینی، رضا رویگری، عباس غزالی، سام قریبیان، پولاد کیمیایی، مانی نوری، حمید عسگری، منوچهر والی زاده، سعید شیخ زاده، مریم شیرزاد، کارلوس کی روش مربی تیم فوتبال ایران، امیر قلعه نوئی، مهدی مهدوی کیا ، علی کریمی و فرهاد ظریف نیز به چشم می خود که هریک می تواند برای خوانندگان مجله خوشایند و دوست داشتنی باشد.

گزارش از برنامه های نوروزی شبکه های رادیویی، گذری بر مجموعه های تلویزیونی در سال 93، نگاهی به برنامه های نوروزی شبکه های تلویزیونی، گزارشی از مسابقه تلویزیونی " مسابقه 103" ، گفت و گو با بدلکاران سینما و تلویزیون، نگاهی به هنر دوبله در رادیو و تلویزیون، یادی از رفتگان دنیای هنر و فرهنگ این مرز و بوم، و همچنین نگاهی به پدیده ها ، رویدادها و اتفاقات سال 93 در رسانه ملی از دیگر مطالب خواندنی است که دست اندرکاران این نشریه برای شماره نوروزی تدارک دیده اند.

سروش نوروزی همچنین با نظرسنجی از فعالان رسانه و روزنامه نگاران برترین چهره های تلویزیونی را در بخش های بهترین سریال، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین نویسنده سریال، بهترین برنامه تلویزیون، بهترین مجری مرد تلویزیون، بهترین مجری زن تلویزیون و بهترین برنامه رادیویی سال 93 را معرفی کرده است.

ویژه نامه نوروزی هفته نامه سروش از امروز در باجه های مطبوعاتی سراسر کشور قابل تهیه است. علاقمندان برای اشتراک می توانند با تلفن : ۸۸۳۴۵۰۶۷ واحد اشتراک سروش هفتگی تماس حاصل نمایند.

 

پایان پیام/

کد خبر 447056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha