بروجرد آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: ستاد تهسیلات سفرهای نوروزی بروجرد، جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، مسلم پورقاسمیان، معاون استاندار و فرماندار ویژه برجرد، امروز(26 اسفند) در نشست اعضای ستاد تسهیلات نوروزی بروجرد، گفت: شهرستان بروجرد هر سال میزبان خیل انبوهی از مسافران نوروزی است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان بروجرد جاذبه های گردشگری، تفریحی و تاریخی فراروانی دارد،افزود: آب و هوای مطلوب بهار و طبیعیت زیبا نیز از جاذبه های گردشگری شهرستان بروجرد است.

 

پورقاسمیان، اظهار داشت: مسئولان شهربروجرد، تلاش می کنند با توسعه زیرساخت های گردشگری، خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی در این شهرستان ارائه دهند.

 

وی، با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی بروجرد، ادامه داد: این ستاد از 28 اسفند ماه جاری تا 15فروردین به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی ارائه خدمات خواهد کرد.

 

فرماندار بروجرد، اذعان داشت: هم اکنون هتل ها، مهمانسراها و اماکن اقامتی شهرستان بروجرد آماده اسکان مسافران نوروزی است.

 

پورقاسمیان، ادامه داد: همچنین تعدادی از مدارس شهرستان بروجرد جهت اسکان مسافران نوروزی تجهیز می شوند.

 

وی بیان کرد: علاوه براین  در تعدادی از بوستان های شهرستان بروجرد چادر های اسکان موقت جهت اسکان مسافران نوروزی دایر شده است.

 

معاون استاندار لرستان، ادامه داد: جهت استقبال مطلوب از مسافران نوروزی با همکاری نهاد های اجرایی از جمله  شهرداری ها، آموزش و پرورش امکانات مناسبی در سطح شهرو مراکز اقامتی و تفریحی این شهرستان فراهم شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 447048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha